• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad förknippar du namnet Ayla med?
  • Lavish

Haha men kom igen, ska du döpa din dotter till det? Bäst att hon vänjer sig vid kallt vatten så att hon inte är rädd för reningsritualen efteråt...

• La Lola

Grottbjörnens folk.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Plutteli
    Lavish skrev 2012-08-30 19:24:58 följande:
    Haha men kom igen, ska du döpa din dotter till det? Bäst att hon vänjer sig vid kallt vatten så att hon inte är rädd för reningsritualen efteråt...
    Meningsskiljaktighet med min make, han gillar namnet och skulle gärna ha det om vi får en tredje dotter nån gång i framtiden, jag tycker det är fint men liksom för förknippat med en viss bok och tar hellre nått annat ;)
  • Karlaa

Jättefint namn tycker jag! Kopplar det bara till en vän som heter så, har faktiskt inte hört det innan fast jag vet att det är från Grottbjörnens folk (tror jag det är va?). Och så heter min matta från Rusta så Flört Men jag tycker det är fint. 

• Lavish
    Plutteli skrev 2012-08-30 19:30:05 följande:
    Meningsskiljaktighet med min make, han gillar namnet och skulle gärna ha det om vi får en tredje dotter nån gång i framtiden, jag tycker det är fint men liksom för förknippat med en viss bok och tar hellre nått annat ;)
    Jag håller med om att det är ett rätt fint namn faktiskt, men karaktären Ayla är kanske trots det inte en karaktär jag vill förknippa med min dotter.
  • Lavish
    Karlaa skrev 2012-08-30 19:31:52 följande:
    Jättefint namn tycker jag! Kopplar det bara till en vän som heter så, har faktiskt inte hört det innan fast jag vet att det är från Grottbjörnens folk (tror jag det är va?). Och så heter min matta från Rusta så Flört Men jag tycker det är fint. 
    Vad härligt, någon kan döpa sitt barn efter din matta från Rusta!
Svar på tråden Vad förknippar du namnet Ayla med?