vad betyder våran ögonkontakt???
försöker göra en lång historia kort;
när jag gick högstadiet blev jag JÄTTE kär i en kille på min skola, vi blev aldrig ihop men jag tror han gillade mej med men ingen vågade ta första steget, vi skickade hälsningar till varandra och hade långa ögonkontakter. Han hälsade en gång att han älskade mej men ändå blev det inget mellan oss.
Grejen är att jag fortfarande tänker på honom efter 15år!!! Får inte ut honom ur mitt huvud???
I vilket fall som helst så har jag inte sett honom så mycket sen skoltiden, jag vet att han har fru och barn och jag har oxå familj som jag älskar.... Men som sagt så tänker jag mycket på honom ändå.
I somras såg vi varandra efter hur lång tid som helst, jag satt utanför en affär och vände mej om och såg att HAN kom gåendes, mitt hjärta stannade nästan, han såg mej sen tittade han snabbt ner i backen, gick förbi mej och såg nervös ut o så gick han in i affären, efter en stund kommer han ut igen och försöker smygkolla på mej men jag tittar redan på honom och när han ser det så sträcker han snabbt på sej o stirrar på mej hela tiden när han går förbi, djup ögonkontakt så ja nästan svimmar, han tittar även på min mun o jag tittar på hans mun och han fortsätter stirra när han gått förbi som att han inte kan sluta (o jag kan inte heller :) tror det gick typ 8 sekunder iaf. tillslut vänder han sej om o går mot sin bil o ja känner mej helt yr.
Undrar vad det betyder att han tittar på mej såhär, tänker han på mej med?? eller kände han bara igen mej?? vad tror ni??