Förslag på bra Spa-hotell önskas
Har du något bra Spa hotell du kan rekommendera?
Ska helst vara runt mellersta norrland eller lite uppåt i landet...
Har du något bra Spa hotell du kan rekommendera?
Ska helst vara runt mellersta norrland eller lite uppåt i landet...
Har bara varit på ett Spa och det är Varbergs Kurort. Det ligger inte i Norrland men jag kan rekommendera det jättemycket. Har varit där flera gånger.. Har hört bra om Selma lagerlöfs Spa i Värmland med..
Mmmm... Det är tyvärr lite långt bort för en korthelg men kanske senare i livet när mer tid finnes! Tack!
jag säger bara hasseludden,wow.
www.spa-sverige.se/spa_norr.htm
vet inget om dem men du kan ju surfa runt...
Pite havsbad är mer ett badparadis än ett lungt spa, men den har super fin spa behandlings annläggning med olika behandlingar, jätte mysigt gör de i rummen med levande ljus, lite svag musik, dofter å varmt så man slipper frysa som på många ställen!
faktiskt mycket bättre än många spa annläggningar jag besökt.
Jag har varit på spa på södra berget, i Sundsvall. Jättemyssigt och hade svit så man såg hela stan ifrån sängen på natten *ler*
Zenobia: Södra berget hade vi tänkt ta, men dom har inte spapaket när det är show-helger. Har kollat broschyren och varje helg är ju shower!
kanske bäst att ringa å fråga så jag inte missuppfattat för jag har hört fler som tycker om deras spa...
Malin1976: Jag och min man var på Södra berget i höstas, på en "sköna fredag". Då ingick spa med badrock,tofflor, handduk och fri tillgång på frukt, juice och te, hotellövernattning, 3 rätters middag och frukost för ca 900 kr/pers. Vi tog även en svit för 200 kr extra per person. Helt underbart! Jag tycker att du ska ringa och kolla, jag kan verkligen rekommendera det.
mamma Mu: Åh så härligt det lät! Ska ringa på en gång å kolla...