• Malin1976

Förslag på bra Spa-hotell önskas

Har du något bra Spa hotell du kan rekommendera?
    Ska helst vara runt mellersta norrland eller lite uppåt i landet...

• Svar på tråden Förslag på bra Spa-hotell önskas
  • Family 5

Har bara varit på ett Spa och det är Varbergs Kurort. Det ligger inte i Norrland men jag kan rekommendera det jättemycket. Har varit där flera gånger.. Har hört bra om Selma lagerlöfs Spa i Värmland med..

• Malin1976

Mmmm... Det är tyvärr lite långt bort för en korthelg men kanske senare i livet när mer tid finnes! Tack!

• axelsmamma

jag säger bara hasseludden,wow.

• nattinattio

Pite havsbad är mer ett badparadis än ett lungt spa, men den har super fin spa behandlings annläggning med olika behandlingar, jätte mysigt gör de i rummen med levande ljus, lite svag musik, dofter å varmt så man slipper frysa som på många ställen!
    faktiskt mycket bättre än många spa annläggningar jag besökt.

• Zenobia

Jag har varit på spa på södra berget, i Sundsvall. Jättemyssigt och hade svit så man såg hela stan ifrån sängen på natten *ler*

• Malin1976

Zenobia: Södra berget hade vi tänkt ta, men dom har inte spapaket när det är show-helger. Har kollat broschyren och varje helg är ju shower!
    kanske bäst att ringa å fråga så jag inte missuppfattat för jag har hört fler som tycker om deras spa...

• Mamma Mu 75

Malin1976: Jag och min man var på Södra berget i höstas, på en "sköna fredag". Då ingick spa med badrock,tofflor, handduk och fri tillgång på frukt, juice och te, hotellövernattning, 3 rätters middag och frukost för ca 900 kr/pers. Vi tog även en svit för 200 kr extra per person. Helt underbart! Jag tycker att du ska ringa och kolla, jag kan verkligen rekommendera det.

• Malin1976

mamma Mu: Åh så härligt det lät! Ska ringa på en gång å kolla...

Svar på tråden Förslag på bra Spa-hotell önskas