• Hejsson

Analblekning?

Hej. Jag har hört från flera av mina vänner att man kan bleka huden med hjälp av helt vanligt klorin? Är detta sant. Jag och en tjejkompis fick tipset ifrån en "säker" källa som sade att man skulle doppa en tampong eller bomullstuss i klorin för att sedan lägga denna emot huden för kortare tid med små begandlingar åt gången. 

Vi har testat detta ett par gånger och gått från ett par minuter till hela 15 minuter. Men vi har inte sett något resultat än. Är det någon mer som testat och sett om detta faktiskt fungerar? Hur hanterade ni svedan och utslagen?

Tack på förhand.  

• Svar på tråden Analblekning?
  • Ida9007

Är du helt dum i h*vudet? :O det förstår väl vem som helst att man INTE kan!!!
    Hur gammal är du/ni egentligen?

• Hejsson
    Ida9007 skrev 2012-09-01 00:00:19 följande:
    Är du helt dum i h*vudet? :O det förstår väl vem som helst att man INTE kan!!!
    Hur gammal är du/ni egentligen?
    Och vad har min ålder relevans till situationen att göra? 

Nej jag är inte helt dum i huvudet. Michael Jacksson ska ju ha badat i klorin koncentrat, så det kan ju inte vara direkt farligt?

Seriösa svar tack! 
  • Ida9007

Ingen. Men eftersom att det redan finns speciella "analbleknings" preparat så kanske man ska använda dem och inte vanligt klorin. Läst varningstexter och dylikt på en klorinflaska?

• Coyote

Lägg av. Klorin ska man för fan INTE använda i röven, det städar man med!

• jossaan

Låter inte bra, klorin kan nog inte vara bra, håll dig till nått som är gjort för att användas där.. inte för att jag förstår varför man vill bleka sig där? 

• Hejsson
    Coyote skrev 2012-09-01 00:05:54 följande:
    Lägg av. Klorin ska man för fan INTE använda i röven, det städar man med!
    Men asså det är ju inte typ klorin från Ica eller Hemköp. Min morbror jobbar som badvakt/badvärd och han håller ju på med kemi och grejor. Ser till så att ph halten eller vad det heter är rätt i badpoolerna så att det inte blir massa alger och sånt. Och han sade att det inte var speciellt frätande alls. Inte i den proportionen. 
  • kille95
    jossaan skrev 2012-09-01 00:08:14 följande:
    Låter inte bra, klorin kan nog inte vara bra, håll dig till nått som är gjort för att användas där.. inte för att jag förstår varför man vill bleka sig där? 
    Det är sexigt...
  • jossaan
    kille95 skrev 2012-09-01 00:12:39 följande:
    Det är sexigt...
    öh hur många gånger brukar du titta där på en tjej...?
  • Hejsson
    kille95 skrev 2012-09-01 00:12:39 följande:
    Det är sexigt...
    Ja men typ. Hur fint är det om man ska ha sex i doggy style så är det ett brunt hål där bara? 
Svar på tråden Analblekning?