• Liw30

Gravidbloggar?

Det finns säkert massor av liknande trådar men skapar en till!

Söker gravidbloggar! Är själv gravid i v 22+6 och skulle tycka det var kul att läsa om de som befinner sig ungefär runt samma veckor och självklart alla andra som också är gravida.

Själv så bloggar jag på sarasrum.blogg.se!

• Svar på tråden Gravidbloggar?
  • Liw30
    LurvensFrö skrev 2012-09-01 12:48:50 följande:
    Vad kul! :) Min blogg blir snart en gravidblogg då jag snart ska avslöja det! :)
    Är dock bara i v 12. :)
    www.sojkasframtid.se
    Å spännande! Grattis. Då ska jag kika in på din blogg =)
  • Liw30
    Bebisdags88 skrev 2012-09-06 09:35:04 följande:
    Åh vad spännande:) Jag är i v 7 och har precis startat min blogg. Kanske rolig läsning för dig ändå, att minnas och jämföra;)
    bebisdags.blogspot.se
    Grattis till graviditeten! jag kunde inte kommentera hos dig för fanns ingenstans där jag kunde fylla i mitt namn och bloggadress (fanns endast alternativ såsom googlekonto och liknande)
  • Neija

Min blogg blir snart också en gravidblogg. Är bara i v 6 med tredje barnet men om ett par veckor går jag ut med det på bloggen. På min blogg finns dock mina förlossningsberättelser från mina tidigare förlossningar

www.jamieochjulia.blogg.se 

• Baby Doll

Tjejer, jag undrar om ni vet om man kan se om tappen börjat öppna sig ENDAST med VUL? Alltså inte att dom känner på den?
    Var inne på förlossningen idag och oron stannade kvar när dom bara tittade med VUL och sa att tappen var lång och fin?
    www.mybabydolls.blogg.se

Svar på tråden Gravidbloggar?