• smultronbubbla

Presenter till förskollärare?

Vad kan man köpa som present till förskollärare? (de har precis blivit färdiga barnskötare/förskollärare)
    Är inne på en tröja tilld en ena. Bara för att jag har hittat en jättesnygg Men det passar inte va?
    Vad kan man då köpa?

• Svar på tråden Presenter till förskollärare?
  • smultronbubbla

Någon har väl bra fantasi?

• Jojo77

Allstå i examenspresent eller?

• Jennie Brunflo

En tröja är väl bra?

Vad du ger...ge något som är någon användning med....inget som ska stå och samla damm och se fiiiint ut.

Picknickkorg...eller matkorg....eller fruktkorg....eller liknande tycker jag är jätteskoj och användbart.

Eller en snygg tavla.

Eller....ett halsband.

• smultronbubbla

Jojo77

Ja, examenspresent. Kom inte på vad det hette när jag skrev trådstarten. Rätt irriterande

Jennie

Tack för tipsen! Tyvärr bor de hemma än, och är inte direkt några "mat-och fruktmänniskor"

Halsband lät ju bra, men hon som indte ska få tröjan (i så fall) har redan fått halsband. Rörigt va?

• Laire

Kanske ett armband med inskription på, kanske om något talesätt eller så om barn.

• smultronbubbla

sundsvallstjej

Fin idé

Fler tips?

• Jennie Brunflo

De kan ju få godiskorg....eller en tavla....eller armband med meningsfulla (för er/henne) berlocker (finns med nappar och annat barnrelaterat), eller spapresentkort eller.....middagförtvåpresentkort......

Hm...ja det beror ju på vad det får kosta....

• smultronbubbla

Godiskorg lät bra

Jag tänker att jag vill ge någonting som har lite anknytning till utbildningen. men fantasin är inte på topp...

• Jojo77

Pandoraarmband är ju fina. Finns ju massa "berlocker" till.

Svar på tråden Presenter till förskollärare?