• Grappa

Var handlar ni billigt mode på nätet?

Tänker att man borde kunna hitta ett större utbud av mode till bra pris på nätet, typ som Zara, Vero Moda. Var handlar ni snygga och billiga kläder på nätet?

• Svar på tråden Var handlar ni billigt mode på nätet?
  • giftfri

Aliexpress eller DHgate.

Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
  • oraklet från delphi
    giftfri skrev 2012-09-01 15:16:46 följande:
    Aliexpress eller DHgate.
    vad kostar frakten?
  • Grappa
    oraklet från delphi skrev 2012-09-01 18:59:20 följande:
    vad kostar frakten?
    Aliexpress och DHgate är precis som ebay, en marknadsplats, inte en säljare. Vad frakten kostar beror på varifrån varan skickas och vad den väger. De flesta säljare anger kostnad för frakt på sin annons.
  • Lady Namárië

Jag handlar det mesta på asos.com. De brukar ha fri frakt och det tillkommer inga avgifter eftersom det ligger i Storbrittannien tillkommer inga avgifter.

So say we all
  • Lady Namárië
    Lady Namárië skrev 2012-09-01 19:07:52 följande:
    Jag handlar det mesta på asos.com. De brukar ha fri frakt och det tillkommer inga avgifter eftersom det ligger i Storbrittannien tillkommer inga avgifter.
     Och att det inte tillkommer några avgifter tycker jag visst att det är väldigt värt att upprepa.
    So say we all
  • tuzzla

Handlade massor, främst till tonårsdottern, från lager 157.

• Musungen

Har kollat asos men tycker att det är ganska dyra kläder där. Någon som har andra förslag? Vill ni köpa billigt smink har ni eyeslipsface.se/ !! :)

1 Riktiga försöket, 1 barnet
Svar på tråden Var handlar ni billigt mode på nätet?