Sätta in pengar på banken(nordea)
Hej, jag tänkte sätta in pengar på banken(500kr)men läste att det finns folk som nekats att sätta in, tänkte om det samma händer mig, har ni någon erfarenhet av det här?
Hej, jag tänkte sätta in pengar på banken(500kr)men läste att det finns folk som nekats att sätta in, tänkte om det samma händer mig, har ni någon erfarenhet av det här?
Om någon nekats sätta in pengar är det antingen för att det bankkontoret inte hanterar kontanter (då brukar det dock finnas automater som man kan göra det i) eller att det handlar om en större summa, så risken att du inte får göra det är nog obefintlig.
Varför skulle du nekas sätta in 500 kr?
Jag blev utfrågad när jag skulle sätta in 10.000 kr. Vart pengarna kom ifrån osv. Men fick sätta in dem. 500 kr kan ju inte vara några konstigheter.
Varför skulle du nekas att sätta in? Har du ett konto på nordea brukar det vara gratis att göra kontantisättningar på bankkontor. Sätter du in på någon annans konto eller om det är en annan bank kan det bli en avgift. Enda anledningen jag kan se att någon skulle nekas är om man går in på något litet kontor som saknar kontanthantering (jag har för mig att det finns sådana).
tack för era svar:) jag har vunnit på triss och sparat ihop dem
Anonym 6- hahaha. Ja jag fick redogöra för hur jag sålt två barnvagnar på Blocket och om andrahandsvärde på dessa och blabla. Tog låååång tid för alla möjliga detaljer skulle hon ha och lång kö och folk väntade och suckade.