Förbaskade Bullmage!
Blir så förbaskad på min mage (tjejmagen) som putar så förbaskat den minskar ju inte alls. Vad beror det på, kan ju knappt stänga jylfen. Fick barn för 7 månader sen kejsarsnitt. magen var ju inte så innan graviditeten.
Blir så förbaskad på min mage (tjejmagen) som putar så förbaskat den minskar ju inte alls. Vad beror det på, kan ju knappt stänga jylfen. Fick barn för 7 månader sen kejsarsnitt. magen var ju inte så innan graviditeten.
nä, just det, magen var inte så innan graviditeten, men nu har du ju varit gravid och det förändrar kroppen. lär man sej acceptera det så blir livet genast enklare!
Hmmm... ja min mage är fortfarande som om jag är i femte månaden. Snittades för tre månader sen. Nu har jag börjat på viktväktarna.
Hmmm... ja min mage är fortfarande som om jag är i femte månaden. Snittades för tre månader sen. Nu har jag börjat på viktväktarna.
Ja men frågan är ju om den försvinner om jag går ner i vikt eller om den bestämt sig för att stanna
Ja det undrar jag också. Men jag har bestämt mig för att acceptera den hur den än ser ut när jag gått ner i vikt. Min dotter är värd allt och jag kan inte ha komplex för magen. Hon kom ju därifrån. Så känner jag iallafall. Jag har dessutom massor av bristningar, som en zebra ser jag ut under magen o på höfterna. Men ha ha jag är mamma!! :)
Ja man får ju se det så, men jag ska börja med 60 situps varje dag kanske hjälper.