• Babblis

Någon som vet om de har Liberos startpaket på bb/fölossningen i Skövde?

Ja som rubriken lyder...undrar om det är någon som fått startpaketet från Libero när ni förlösts i Skövde? Vet bara att vi fick inget när sonen föddes -09. Dock var det lite strul efter bebis hade kommit ut, så precis som med fikan som uteblev så kanske det helt enkelt glömdes bort bara. Vi kom ju inte ihåg att fråga efter det heller. Eller så är det det som är haken...man måste fråga efter det annars kanske de snålar eller? Hihi *nyfiken*

• Svar på tråden Någon som vet om de har Liberos startpaket på bb/fölossningen i Skövde?
  • kimi90

Jag fick inget.
    Dom sa i min mammagrupp att dom inte fick ge det längre för att det är reklam

• ialia

Tror att man måste fråga men om de är så att dom inte har någon så kan man maila libero så skickar dom hem en till en. Jag fick väskan på baby barn mässan och den är full med en massa bra produkter.

• TheFamily

Nej den finns inte i Skövde. (jobbar som usk på förlossningen) men gör som föregående skrev, maila så skickar dom bagen.
    Tänker jag göra! BF 20/9.....

Svar på tråden Någon som vet om de har Liberos startpaket på bb/fölossningen i Skövde?