• MissLaila

Close Up.. Vad ska jag ha på mig?

Åker på min första kryssning på torsdag.. På close Up..
    Vad sjutton ska man ha på sig? Jag lyssnar mkt på hårdrock men är allätare, så är ju liksom ingen rockergirl..
    Vill ju inte vara "finklädd" när alla säkrt är svartklädda med kedjor.. :p
    Hjälp! :p   

• Svar på tråden Close Up.. Vad ska jag ha på mig?
  • MissLaila
    Whitetrash86 skrev 2012-09-03 08:19:14 följande:
    snygga jeans och en häftig topp?

räcker det? :p
  • CoolJen

Såklart det räcker. Har varit på både rockklubbar och ravefester där jag sett många i helt normala kläder som de har på sig ute.
    Klä dig i din stil som du trivs med!

• Whitetrash86
    MissLaila skrev 2012-09-03 08:22:58 följande:

räcker det? :p
    ja klart det gör!

en snygg/häftig party topp ändrar klädstilen helt från att vara något "vardags" 
  • MissLaila

Mina partykläder brukar va svarta stövlar, svarta "skinn"leggins och sen nån topp eller linne till.. Men känns inte så rocky.. :p Kanske måste handla nått..

• Trust me

Eftersom du frågar så undrar jag för vem du klär dig.

Jag antar att du har kläder som du gillar att ha på dig men då du frågar så vill du klä dig på något annat sätt. Varför då? 

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • MissLaila
    Trust me skrev 2012-09-03 08:37:53 följande:
    Eftersom du frågar så undrar jag för vem du klär dig.

Jag antar att du har kläder som du gillar att ha på dig men då du frågar så vill du klä dig på något annat sätt. Varför då? 

Passa in? :p
    Vill ju inte komma för "fin" om alla andra har slitna kläder med nitar och kedjor.. :p 
  • Trust me
    MissLaila skrev 2012-09-03 08:39:52 följande:

Passa in? :p
    Vill ju inte komma för "fin" om alla andra har slitna kläder med nitar och kedjor.. :p 

Aha! En fråga om dress code. Helt klart relevant.

Tyvärr har jag ingen aning men hoppas du kommer ha kul oavsett vilka kläder du har på dig. Skål 
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Whitetrash86

sök på kryssning close-up  (bilder) så får du se att rätt många är "normal" klädda =)

• orianthi

Det kommer inte vara någon alls som bryr sig vilken stil du har, klä dig i din egen stil , så att du känner dig fin och bekväm då kommer du garanterat ha sjukt kul! Och vad du än gör , klä inte ut dig till en rocker om du normalt sett inte klär dig så, du kommer känna dig obekväm och andra kommer se att du " klätt ut dig" . Extremt ohett. Så länge du är glad och trevlig så kommer du passa in ;)

• MissLaila
    RocksteadySara skrev 2012-09-03 15:23:37 följande:
    Det kommer inte vara någon alls som bryr sig vilken stil du har, klä dig i din egen stil , så att du känner dig fin och bekväm då kommer du garanterat ha sjukt kul! Och vad du än gör , klä inte ut dig till en rocker om du normalt sett inte klär dig så, du kommer känna dig obekväm och andra kommer se att du " klätt ut dig" . Extremt ohett. Så länge du är glad och trevlig så kommer du passa in ;)

Haha! Tack för tipset.. Åkte iaf iväg och köpte ett par svarta vaxade jeans.. :p Kommer jag använda till vardags oxå..
  • sötare

var på clos up förra året å kan lugna dig med att alla stilar fanns där :) , jag var gravid hade en enkel svart trikåkläning som igentligen inte var för gravida från HM. Så var inte orolig att du inte kommer att passa in :)

• orianthi

Ok det är snyggt! Gör dig inte till bara! Var dig själv så kommer du få superkul! ( jag e lite avis hade gärna åkt jag med ) :D

• Prin Sessa

Har varit på Close up. Det finns alla möjliga där. Från finklädda, normala till nitar och läder. Ta på dig något du tycker är snyggt och trivs i :)

• MissLaila
    RocksteadySara skrev 2012-09-03 15:46:36 följande:
    Ok det är snyggt! Gör dig inte till bara! Var dig själv så kommer du få superkul! ( jag e lite avis hade gärna åkt jag med ) :D

Haha! Det kunde du ha fått.. Min kompis som jag skulle åka med fick förhinder, men kusin köpte hennes plats.. :p
  • orianthi

Attans :P fast det som hindrar mig e jobbet tyvärr ! Men ha så kul och drick en öl eller två för mig :D

Svar på tråden Close Up.. Vad ska jag ha på mig?