• ullronj

Billig klädaffär i Eskilstuna?

Jag har för mig att det finns en billig klädaffär någonstans i Eskilstuna, men jag minns inte vart, de ska ha både herr,dam och barnkläder.
    Jag har för mig att det ligger i en gul byggnad....... bra ledtråd va ;)

Släger ur mig frågan här ifall någon kan komma på vad jag tror att jag minns..... berätta gärna adressen till affären om ni kommer på vilken jag kan mena.

Kom annars gärna med egna föslag på prisvärda klädaffärer i Eskilstuna, vi ska till svärföräldrarna i helgen och vår lilleman skulle behöva lite höstkläder.

Tack för hjälpen!
    Mvh Ulrika

• Svar på tråden Billig klädaffär i Eskilstuna?
  • ullronj

Puffar lite för denna fråga..... är det ingen som bor i Eskilstuna som har något förslag?

• LunaLunatic

I centrum eller?

Don't argue with idiots - they'll drag you down to their level and beat you with experience
  • ullronj
    LunaLunatic skrev 2012-09-08 20:49:50 följande:
    I centrum eller?

Den gula byggnaden jag pratar om är utanför centrum nånstans.... har ingen aning tyvärr....

Men har du några bra förslag på butiker så mottages det tacksamt oavsett om det är i centrum eller ej.
    Tack på förhand!
  • LunaLunatic

Nej, ingen aning tyvärr. Funderat, men nej.

Don't argue with idiots - they'll drag you down to their level and beat you with experience
  • Sketonge

Lite sent ute för ett svar,kanske, men funderar på om det kan vara M-kläder( eller klädhuset M) som väl tidigare låg vid Årby- rondellen? Vet i och för sig inte om byggnaden var gul, men loggan är i varje fall blå- gul. Samma butik ligger nu vid Sveaplan.

Svar på tråden Billig klädaffär i Eskilstuna?