• Anonym

Lärare öppnade när jag och mitt kk hade sex på toan i skolan..

Jag är 18 och går mitt sista år på gymnasiet. Jag kan la säg att jag burkar ibland ha sex med min kk's på skoltid på skolans toa och då menar jag på rasten då. Igår hade jag sex på skolans toa igen då, efter en stund kommer en lärare och öppnar dörren med en sax och säger att vi ska ta på oss kläderna och gå ut. Då fick jag veta att det var en etta som hade sagt till att det var någon som hade andats tungt inne på den toan då.. Får man bara öppna sådär? Kände mig så kränkt eftersom det inte bara var hon som såg mig och killen nakna! Vafan så jävla less och sur på samma gång.. 

Vad tycker ni? 

• Svar på tråden Lärare öppnade när jag och mitt kk hade sex på toan i skolan..
  • EnsamMammaTillTvå

Kanske ngt man får räkna med när man gör det på offentlig plats.. Men hon kunde ju knackat innan

• Queenie70

Bra gjort av läraren. Ni var respektlösa som knullar i allmänna utrymmen!

• Jackson

Skulle ni inte kunnat hitta ett bättre ställe än att ha sex på skolans toalett? Hahaha!

• Anonym
    Jackson skrev 2012-09-04 18:17:56 följande:
    Skulle ni inte kunnat hitta ett bättre ställe än att ha sex på skolans toalett? Hahaha!
    Har man håltimma så har man... Tyckte hon kunde knackat innan! 
  • Anonym

Knulla hemma på fin egna toa istället så undviker du att nån tar upp dörren.

• Anonym

Dålig stil av läraren. Ni var ju faktiskt inlåsta på toan.
    Vilken idiot!
    Dessutom är du 18 år
    anmäl läraren

• Sunshine808

Ja du, 1-0 till läraren

• Anonym

Läraren hade en sax i handen, varför det?

Svar på tråden Lärare öppnade när jag och mitt kk hade sex på toan i skolan..