Tjejer, kommer ni av...
att saxa eller vad är din säkraste orgasmmetod? B-)
att saxa eller vad är din säkraste orgasmmetod? B-)
Haha jag har själv inga fantastiska upplevelser kopplade till att saxa (snarare chock)
Men oralsex brukar vara ett säkert kort.
Vad föredrar du själv?
Jag gillar ju gnuggandet då jag har svårt att komma vid oralsex, gillar att ge dock. Jag har bara haft en flickvänn men är lite nyfiken på hur andra har det. Blev du chockad? Varför, please do tell. Nu blev jag givetvis nyfiken. :-P
Haha ja men jag hade legat med en ansenlig mängd kvinnor innan jag träffade på en som faktiskt saxade, trodde fram tills dess att det bara var en myt :P
Så jag blev helt ställd och tyckte hon var kass i sängen eftersom det verkade vara det hon föredrog att göra och jag aldrig gjort det tidigare!
Och än idag så funkar inte saxandet för mig alls, däremot gnuggandet mot den andres ben/översida lår brukar vara ett ganska säkert kort
Ja för fan, låren funkar att gnida sig emot det också, inga problem. Speciellt om hon ligger under och man smeker henne samtidigt, inte dumt alls. Jo, jag är en smula frustrerad sådär.
Saxa?
Man gnider underliven emot varandra på ett eller flera sätt.
Ok
Haha :) Är saxa stort eller? Jag har varit tillsammans med min första och enda flickvän i flera år. Vi smeker, slickar, använder fingrar, ibland (men inte ofta) dildo eller kulor mm.
Det händer även att vi har lite bondage, smisk etc.
Men saxa?? Nej har aldrig hänt och då har vi ändå sex nästan varje dag sen år tillbaka..
Bild på typisk saxställning, lånad från en tjejsex-porrfilm:
Åh underbar bild, vill så gärna testa detta!
Jag som kille och som tänder på att se tjejer ha sex med varandra (hoppas få uppleva det IRL någon gång) tycker detta saxande är bland det absolut tråkigaste att se i sexväg, så för min del hoppas jag att det är en minoritet av tjej+tjej-sexande tjejer som har detta som favorit.