• tonton86

    Seriöst medium i Stockholm?

    Hejsan!
     
    Jag undrar om det är någon som har något tips på ett bra medium i Stockholmsregionen?

    Jag har varit hos ett medium, och hos en spådam. Båda samtalen stämde ganska bra överrens med varandra, men det kändes inte alls så KONKRET som jag hört att andra känt när det pratat med olika medium. Vänner och vänners vänner till mig har varit på samtal, där mediumet slagit huvudet på spiken om vissa saker i vännernas omgivning.

    Jag skulle vilja träffa någon som kan säga något som stämmer till nästan 100%, och som jag känner att WOW, detta KAN mediumet eller någon annan INTE veta om mig! Jag vill inte höra något som kan passa in på vem som helst, och som sedan efter lite bearbetning kan stämma in på just mig. Jag vill helt enkelt få en aha-upplevelse på plats! 
    Det enda som har sags är att jag ska fortsätta mitt liv framåt, att jag är stark, snäll osv. osv. Sedan har de båda personerna ställt massa frågor till MIG, och sedan kunnat spinna vidare samtalet utefter mina svar. Har det känts som iaf. Många frågor som ställts har inte stämt, och så har mediumet/spådamen ändrat sig efter det svar de fått från mig.

    Jag skulle vilja hitta någon som kan medla fram ett budskap från en avliden släkting/person, så att man verkligen känner igen och förstår att det är den personen. Alternativt berätta något KONKRET om min vardag, min barndom eller familj etc etc. Jag vill kunna sitta helt tyst, och bara lyssna på vad de har att säga om/till mig. Om det nu är så det fungerar.

    Någon som har någon erfarenhet? :)

    Sedan, vänligen men bestämt, vill jag hänvisa bort stor-tvivlare, och andra personer som inte alls tror på detta, och som bara vill "tillrättavisa" personer till "verkligheten" och som tycker att detta är något fånigt som det bara slösas bort pengar på. Det finns MÅNGA andra hobbys som det slösas pengar hej vilt på, utan att få speciellt mycket ut av det.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-05 16:00
    Puff... :)

  • Svar på tråden Seriöst medium i Stockholm?
  • LMaria

    I can see people death but no when I whant.

    I have to by on the places the you feel or close to your life.

    If are very stronge can star move materials and make noises.

    On my experience If I can see you go see then to with me.

    I very seriously.

    Stockholm

Svar på tråden Seriöst medium i Stockholm?