• Analoga

Hur göra fina ramar till Instagram-foton??

Har sett på andras Instagram-bilder att de kan ändra ramen runt bilderna; t ex en ram som ser lite flikig ut, ungefär som en papperslapp om ni förstår vad jag menar; en del bilder har jag sett har olika mönster på ramen..

Jag har letat och letat men hittar ingenstans där man kan fixa själva ramen - hittar bara de olika filtren man kan lägga på bilderna.

• Svar på tråden Hur göra fina ramar till Instagram-foton??
  • Fiona M
    Analoga skrev 2012-09-05 18:52:56 följande:
    Har sett på andras Instagram-bilder att de kan ändra ramen runt bilderna; t ex en ram som ser lite flikig ut, ungefär som en papperslapp om ni förstår vad jag menar; en del bilder har jag sett har olika mönster på ramen..

Jag har letat och letat men hittar ingenstans där man kan fixa själva ramen - hittar bara de olika filtren man kan lägga på bilderna.

har för mig att det var en extra app för ramar
  • Analoga
    Fiona M skrev 2012-09-05 18:57:45 följande:
    har för mig att det var en extra app för ramar

Du vet inte vad den heter?
  • Fiona M
    Analoga skrev 2012-09-05 18:59:22 följande:

Du vet inte vad den heter?
    nej, men den var gratis
    sök på topplistan, tror det var så jag hittade den
  • Analoga
    Fiona M skrev 2012-09-05 19:17:35 följande:
    instaframe hette det!

Tack!
  • amorosa

Kanske lite för sent för svar, men jag hade iaf inte fattat att det fanns fler filter än de fyra man ser direkt. Men om man bläddrar till sidan så kommer det ju fler filter och en del har fina ramar! Jag har inte någon extra app för det.

www.baby-langtan.bloggplatsen.se ♥Alice föddes 2012-02-08♥ På 7:e ivf-försöket gick det!
Svar på tråden Hur göra fina ramar till Instagram-foton??