Anonym skrev 2012-09-05 20:08:45 följande:
Om det rör sig om en enstaka natt någon gång/ år kan det kanske fungera? Jag hade en AG tidigare som var singel och gillade att resa iväg och festa... han förlade alla möjliga möten på olika svårtillgängliga platser så det var omöjligt att ta sig därifrån. Sedan förväntade han sig att man skulle sitta uppe till 3-4 på natten, dricka och snacka s*it. Hände väl 5-6 nätter i MÅNADEN!
Så illa är det inte för mig.
Grejen är den att det kunde ha varit roligt om det inte var så att det är så fruktansvärt dålig stämning i arbetsgruppen. Det är alltid så stelt och obekvämt.
Jag vet inte ens hur det kommer att vara upplagt när man väl är där, har inte vågat fråga för mycket om det än. Men ser framför mig att vi ska vara allihopa i en liten stuga i skogen och dela rum med varandra. Där alla går runt i pyjamasbyxor på kvällen och är osminkade. Som när man var på läger när man var liten.

Jag hoppas verkligen att det inte blir så. Om det blir varsitt hotellrum så kan jag leva med det, men tvivlar på det för det lär ju kosta en hel del.