• Anonym (whoosa)

Flera flickvänner!! och nu börjar jag bli "hooked"

Killen jag träffar har fler flickvänner, en hel hög faktiskt.
    Och nu börjar jag bli lite för intresserad.
    Ska man gilla läget? Vad ska man göra liksom?
    "Hej flickvän nr 3. Om du har honom vecka 37 så kan jag ha honom vecka 38, sen kan vi ha delad vårdnad med nr 1, 2 och 4 under julhelgen?"

Hur tusan gör man?

• Svar på tråden Flera flickvänner!! och nu börjar jag bli "hooked"
  • Ermenegildo
    Anonym (whoosa) skrev 2012-09-05 22:38:57 följande:
    Killen jag träffar har fler flickvänner, en hel hög faktiskt.
    Och nu börjar jag bli lite för intresserad.
    Ska man gilla läget? Vad ska man göra liksom?
    "Hej flickvän nr 3. Om du har honom vecka 37 så kan jag ha honom vecka 38, sen kan vi ha delad vårdnad med nr 1, 2 och 4 under julhelgen?"

Hur tusan gör man?
    ORMGROP!!! Det är det enda mogna och vettiga i denna prekära situation.
    I'm that star up in the sky I'm that mountain peak up high Hey I made it I'm the worlds greatest
  • Anonym (whoosa)
    Ermenegildo skrev 2012-09-05 22:39:49 följande:
    ORMGROP!!! Det är det enda mogna och vettiga i denna prekära situation.
    Haha, det är nog inte riktigt min grej, men tack för tipset :P

Det är i ärlighetens namn en seriöst ställd fråga.
    Killen vill ha alla sina tjejer, men jag däremot ska bara tillhöra honom, inte få vara med någon annan. Jag får dejta, men inte närkontakt av något slag (hur i helvete dejtar man då?). Tändande, till viss del, men fungerar något sånt ens mer än en månad, innan man får psykbryt dvs ?
  • Anonym (?)

Vad är det för haremtänkande?Är han svensk??

• Anonym (whoosa)
    Anonym (?) skrev 2012-09-06 00:27:26 följande:
    Vad är det för haremtänkande?Är han svensk??

Han är från Iran :)
  • Anonym (?)
    Anonym (whoosa) skrev 2012-09-06 07:32:22 följande:

Han är från Iran :)
    Jag förstod att det var nått...då han är i behov av 4?tjejer...=)
  • Anonym (whoosa)
    Anonym (?) skrev 2012-09-06 11:47:09 följande:
    Jag förstod att det var nått...då han är i behov av 4?tjejer...=)

Haha.. 4 flickvänner o ett gäng älskarinnor han ligger med när andan faller på. Hur visste du det? Är det en vanlig siffra för dom?:O
  • kramin

Ja, prata med hans andra flickvänner. Då märker du om det är ett dödfött projekt eller om det finns potential att få ihop det på ett sätt som kan funka.

• Anonym (?)
    Anonym (whoosa) skrev 2012-09-06 12:41:17 följande:

Haha.. 4 flickvänner o ett gäng älskarinnor han ligger med när andan faller på. Hur visste du det? Är det en vanlig siffra för dom?:O

Nä,jag skrev 4 med frågetecken bakom,så det var ju ren chansning,då du skrev som du gjorde uppe i ditt inlägg.=)
    Varför vill du vara med en sån man?
  • Anonym (whoosa)
    kramin skrev 2012-09-06 12:53:12 följande:
    Ja, prata med hans andra flickvänner. Då märker du om det är ett dödfött projekt eller om det finns potential att få ihop det på ett sätt som kan funka.
    Alla hans flickvänner vet inte om hans sätt, därför är det nog inte en sådan bra idé ..
    Anonym (?) skrev 2012-09-06 13:12:28 följande:

Nä,jag skrev 4 med frågetecken bakom,så det var ju ren chansning,då du skrev som du gjorde uppe i ditt inlägg.=)
    Varför vill du vara med en sån man?
    Haha, jag tänkte det, jääävlar, you're good :D Men då förstår jag:)
    Jag vet faktiskt inte, jag vill väl någonstans tro att det ska sluta lyckligt . även om jag innerst inne vet att sannolikheten för det är minimal.
    Jag visste hur han var sedan innan, och nu håller jag definitivt på att falla lite för mycket :/
    Så det är både och, jag både vill och inte vill. Slits mellan båda håll om man säger så. Hjärnan säger en sak och hjärtat en annan.

• Anonym (Fy fan)

Skulle fan aldrig kunna vara ihop med en sådan puckad idiot till kille, men de säger ju sitt när han inte är svensk, dem har en annan syn inte alla tack och lov. 

Men ja, lycka till och dela å få sjukdomar med honom.

Kan bara inte förstå hur man kan vara ihop med en kille, som vägrar hålla sig till 1.  

Svar på tråden Flera flickvänner!! och nu börjar jag bli "hooked"