• avstängd

Vilka smycken passar med pärlörhängen?

Maken brukar säga att diamanthalsband och ringar inte passar när jag har pärlörhängen. Är det så? Vad ska jag ha när jag har pärlor i öronen om inte diamanter passar? Ska jag inte ha några andra smycken alls då? Jag har visserligen pärlhalsband också men det tycker jag inte är så fint till vardags för det blir lite för präktigt.

• Svar på tråden Vilka smycken passar med pärlörhängen?
  • Voluptuous Shalimar

Äh, trams. Klart diamanter och pärlor passar ihop, det finns massor av smycken som innehåller bådadera. Män ska inte tro att de kan det här med smycken.

• avstängd
    Voluptuous Shalimar skrev 2012-09-06 16:45:50 följande:
    Äh, trams. Klart diamanter och pärlor passar ihop, det finns massor av smycken som innehåller bådadera. Män ska inte tro att de kan det här med smycken.
    Speciellt inte min make som tror att man ser smalare ut i alldeles för stora kläder. Tyst Skrattande
  • Voluptuous Shalimar
    avstängd skrev 2012-09-06 16:47:07 följande:
    Speciellt inte min make som tror att man ser smalare ut i alldeles för stora kläder. Tyst Skrattande
    Ha ha, men ibland kan det faktiskt vara så! Jag är jättesmal och i säckiga kläder ser jag ut som en pinne. När jag har något som är figurnära ser man ju att jag har lite kurvor iaf! (ja, det är jag på bilden i min avatar)
  • Selma1966

Beror ju på smyckena också. Jag ser både guld och diamanter framför mig när jag tänker på pärlor. Har även sett många örhängen med både diamanter och pärlor i samtidigt. Så tycker du att det är snyggt ihop så fungerar det. Däremot kan det ju lätt bli pråligt om det blir för mycket. Men till fest är det ju bara snyggt.

Svar på tråden Vilka smycken passar med pärlörhängen?