• edgeofglory

Fitnessfighten

Jag är med och kör fitnessfighten nu under september och tänkte kika om de fanns någon mer här som gör de?

Hur tycker ni att de gått? Snart en vecka in i de och jag känner mig redan starkare, så de är jätte kul. Men vore kul att höra allt positivt och negativt från er :) Någon som vart med tidigare, hur har de gått efter?

Thanks

• Svar på tråden Fitnessfighten
  • Malaika

Hej hej :) jag kör också fitnessfighten nu i september! Går än så länge jätte bra :) sj då? Lite tung i benen just nu bara av all träning..

• And3RZsoN

Åh spännande, jag har kikat på deras sida å funderar på att köra den under oktober :D hur fungerar det?

• edgeofglory

Det går as bra faktiskt. Jag trodde ärligt inte att jag skulle palla träna varje dag men man får de att fungera.
    Jag är inte med och kör själva tävlingen, utan kick start :) Fuskade lite och vägde mig imorse, - 3,6 kg. Kan inte förstå de, på 6 dagar varav jag inte tränat på två av dem? Galet. Hur har de gått själv?

• edgeofglory
    And3RZsoN skrev 2012-09-06 22:21:22 följande:
    Åh spännande, jag har kikat på deras sida å funderar på att köra den under oktober :D hur fungerar det?
    Du följer deras kost schema och träningen, man tränar en timme om dan, både styrka och kondition :)
  • And3RZsoN

Vad är det för slags kost å träning typ då? :) är det jätte tufft ! Får man allt på mail när man går med:)?

• Malaika

Oj vilka bra resultat redan :)) maten är jätte bra tycker jag eftersom man ändå får äta pasta ris och knäckebröd :) finns så många bra recept tror aldrig jag lagat så varierad och god mat :) idag tex blir det fläskfilé tänkte jag :) väger mig inte förrän på måndag när det gått 10 dagar. Men jag är inte direkt överviktig så går kanske inte ner så mycket men hoppas på att tighta till musklerna och bli vältränad :)

• And3RZsoN

Malaika : det är samma för mig jag vill mer tighta till kroppen , men ja kommer följa er denna månad ut å sen dra igång mig för oktober månad :D

• edgeofglory
    And3RZsoN skrev 2012-09-07 08:09:47 följande:
    Vad är det för slags kost å träning typ då? :) är det jätte tufft ! Får man allt på mail när man går med:)?
    Du loggar in på deras hemsida, där finns allt från vad du ska äta, när du ska äta, träning, bloggar, tips, frågor och svar, allt :) 
  • edgeofglory
    Malaika skrev 2012-09-07 09:57:05 följande:
    Oj vilka bra resultat redan :)) maten är jätte bra tycker jag eftersom man ändå får äta pasta ris och knäckebröd :) finns så många bra recept tror aldrig jag lagat så varierad och god mat :) idag tex blir det fläskfilé tänkte jag :) väger mig inte förrän på måndag när det gått 10 dagar. Men jag är inte direkt överviktig så går kanske inte ner så mycket men hoppas på att tighta till musklerna och bli vältränad :)
    JA eller hur! Jag har aldrig ätit bulgur förr och de va ju supergott. Idag blev de wook med fläskfile, sparris, grönsallad och tzatziki :)
  • edgeofglory

nu har vi kört en vecka! tycker de gått väldigt fort. jag väger ju mer och tror därför jag fått större resultat. vägde mig imorse och dokumentera i mitt excel dokument, (där jag skriver upp mått och vikt, vecka för vecka)  .. nu har jag gått ner 4,4 kg. Jag är supernöjd. Jag förstår att de kan vara mycket vatten och så i början, jag bara längtar till dag 30/30 kommer och man kan se hur allt gått under en heel månad. Sista vägningen och mäta sig, jag har dock inte kollat vilopulsen än, jag glömmer alltid de på morgonen. :)

Svar på tråden Fitnessfighten