• Anonym

Växer håret "mellan benen" lika fort som håret vi har på huvudet?

Bara fick upp denna frågan nyss, någon som vet hur det ligger till? Eller växer det i olika takt...?

• Svar på tråden Växer håret "mellan benen" lika fort som håret vi har på huvudet?
  • Anonym (Fräsch)
    Anonym skrev 2012-09-07 07:10:36 följande:
    Bara fick upp denna frågan nyss, någon som vet hur det ligger till? Eller växer det i olika takt...?
    Vet inte men jag tycker det växer så det knakar där det inte ska så att säga. Man rakar och gör snyggt och lent sen 2 dagar senare är det påväg ut igen, suck
  • hellokill3r

På mig gör det nog det, ca 5-6 millimeter på 4 veckor, både håret på huvudet, under armarna, på benen och könshåret.

• Anonym
    Anonym (Fräsch) skrev 2012-09-07 07:23:19 följande:
    Vet inte men jag tycker det växer så det knakar där det inte ska så att säga. Man rakar och gör snyggt och lent sen 2 dagar senare är det påväg ut igen, suck
    Samma här, redan dan efter är det stickigt...
  • Anonym (Fräsch)
    Anonym skrev 2012-09-07 07:29:11 följande:
    Samma här, redan dan efter är det stickigt...
    Hopplöst, så vill man vara snygg och fräsch. Jag kan bli röd och lite irriterad när jag rakat mig, då är det svårt att göra det varannan dag, hur ska man bära sig åt
  • Anonym
    Anonym (Fräsch) skrev 2012-09-07 07:39:00 följande:
    Hopplöst, så vill man vara snygg och fräsch. Jag kan bli röd och lite irriterad när jag rakat mig, då är det svårt att göra det varannan dag, hur ska man bära sig åt
    Jag köpte faktiskt RFSU kräm man applicerar på direkt efter rakning, motverkar röda prickar om man då ska raka sig ofta. Men det sved lite faktiskt för rakar man sig dagen efter kan de ju börja blöda.... Men krämen var väldigt bra, fick typ inga prickar allsCool
  • Anonym (hm)

Det kanske det gör, men det slutar ju växa efter några centimeter. Annars skulle jag ha längre könshår än hår på huvudet då jag klipper mig oftare på huvudet...

• hellokill3r
    Anonym (hm) skrev 2012-09-07 07:50:55 följande:
    Det kanske det gör, men det slutar ju växa efter några centimeter. Annars skulle jag ha längre könshår än hår på huvudet då jag klipper mig oftare på huvudet...

Jaså? Har aldrig haft några cm könshår/benhår/armhålehår så jag vet ej.
Svar på tråden Växer håret "mellan benen" lika fort som håret vi har på huvudet?