• Daimstruten

Pytteliten walk in closet? Snyggare alternativ till trådbackar?

Går det att få till en vettig walk in closet på 2x2 meter för två vuxna? Skulle vilja ha en "skovägg" rakt fram och sen lite hängyta samt trådbackar på vardera väggsidan, en sida åt maken och en åt mig. Funkar det på den ytan? 

Tycker egentligen trådbackar är grymt fula, men dom är praktiska eftersom man lätt ser vad som ligger i dom. Kanske nån som vet några snyggare alternativ till såna.

Alla tips och idéer mottages tacksamt  

• Svar på tråden Pytteliten walk in closet? Snyggare alternativ till trådbackar?
  • Idaped

Ytmässigt vågar jag inte svara på men vår walkin är 2*3 meter och där har jag bara mina kläder och skor då jag är lite av en sko/klädoman. Tyckte likadant som du ang trådkorgarna men köpte ett par iaf, piffade upp dem med ett snyggt tyg som jag klädde in korgarna i :)

• Ms H

Jag tycker att det är bäst att sätta in garderobsstommar med inredning i, om det får plats. IKEA har bra, de har också trådbackar som inredning (inte de lösa på ställning utan som man sätter i garderober) som är bra och praktiska. De är dessutom billigare än hyllorna, av nån konstig anledning.

• Ms H

Förtydligande: jag menar utan dörrar på stommarna.

• Maybe
    Idaped skrev 2012-09-07 15:13:16 följande:
    Ytmässigt vågar jag inte svara på men vår walkin är 2*3 meter och där har jag bara mina kläder och skor då jag är lite av en sko/klädoman. Tyckte likadant som du ang trådkorgarna men köpte ett par iaf, piffade upp dem med ett snyggt tyg som jag klädde in korgarna i :)
    Har du bild att visa på trådbackarna? Jag är jättesugen på att klä in trådbackarna vi köpte men behöver lite inspiration och hittar inga bilder alls på google på piffade trådbackar
Svar på tråden Pytteliten walk in closet? Snyggare alternativ till trådbackar?