Snälla hjälp! Klåda!
Är det någon som kan hjälpa mig?
Jag har haft klåda och utslag på kroppen sedan innan sommaren. Det blir bara värre och värre. Jag har varit hos en hudläkare som konstaterade att det inte var skabb eller nässelutslag. Jag har fått tid om en månad för massa allergiprover. Men nu har det blivit värre, blir helt tokig!
Det kliar på HELA benen, speciellt nattid då jag kliar upp sår överallt. Jag har även fullt med små blåmärken på insidan av låren. Dessutom har jag utslag på hela händerna (små knottror) som kliar till tusen. Jag har även fått vad som liknar blöjveckseksem på magen. Utöver det kliar det så jag nästan avlider på dom mer privata ställena.
Är det någon som har varit med om liknande? Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det blir bara värre när jag smörjer in mig med krämer (enda som hjälper för stunden är att duscha kallt). Jag har fått 3 olika kortisonkrämer utskrivna men ingen av dom hjälper. Även klådstillande tabletter som inte hjälper.
Jag är orolig för att det är något värre än allergi? Jag har aldrig tidigare haft allergier eller hudsjukdomar.