Varför denna känsla när det är en kanonkille på alla sätt och vis..
Det här är egentligen inget problem men måste bara fråga om råd hur ni ser på saken...
Har varit singel i många år då mitt sista förhållande var väldigt jobbig med mycket psykiskt misshandel och svek. Jag har träffat killar under åren som singel men det har aldrig kännts riktigt bra för att inleda något mer seriöst. Mycket är väl rädsla som sitter kvar att man ska hamna i samma "situation" igen.
Men nu till saken nu har jag träffat en kille som jag själv blev förvånad över mina känslor jag tycker verkligen om honom jättemycket, han är en bra kille har kännt honom i många år men aldrig sett han på just det sättet förrän nu.
Nu är detta väldigt nytt vi har setts några gånger och fikat och så, sms varandra fina sms m.m...Jag känner att det är äkta känslor från min sida och han har sagt att han känner likadant...Och det känns hur bra som helst...Det är en trygg och stabil kille någon man verkl kan lita på..
Dom sista dagarna har han pratat i termen tex att han inte kan riktigt förstå att jag som är så fin är just hans tjej...m.m...Nu börjar jag känna paniken vet inte varför om det är för jag själv börjar förstå att det är på riktigt..jag vet itne varför jag känner som jag gör...jag tycker fortf jättemycket om honom men jag får panik på något sätt när jag ser det så att vi är tillsammans jag är hans tjej och tvärtom...
Varför känner jag så...? Jag vill absolut fortsätta träffa honom...men jag vet inte varför denna panik...häromdagen skickade han en kärlekslåt till mig på fb tillägnad mig och jag kände direkt hur mitt hjärta börjar slå fortare nästan panik....
Kan ju säga att vi är inga tonåringar utan vi är mellan 35-40 årsåldern.
Hur tycker ni jag ska göra och varför tror ni jag får denna känsla?