• Anonym (vad tror du)

min man vill filma när vi har sex! varför?

min man vill filma när vi har sex när jag frågar varför säger han att han vill titta på de, men jag fattar ändå inte varför han skulle vilja de, och när? Hur upphetsande kan det vara att se sig själv stöna och bli anfådd? Nån som kan räta ut mitt frågetecken till ett utropstecken?

• Svar på tråden min man vill filma när vi har sex! varför?
  • Anonym

Vill du hellre att han kollar på porr eller? Andra tjejer?
    När man har sex själv är det inte samma känsla som att kolla på det. dessutom så har han ju nåt om han reser bort och så.

Låt honom filma....

• Teodore

Kan bero på att han tänder på att se sig själv ha sex. Eller så fantiserar han om att det är någon annan som har sex med dig på filmen. Hänger ju på hur den filmas.
    Kan oxå bero på att han vill se någon speciell vinkel av sexet som han inte själv kan se under tiden ni har sex. Tex. närbild på när du rider kuken....

• WeModified

Världens bästa porr film, de är när man kan se sin fru njuta .

We are modified. noxigen.blogspot.se/ Lite sex, lite naket.....
  • Anonym

Jag förstod mig inte riktigt på det här i början heller, men nu är det jävligt värdefullt med en film eller bilder om kvinnan är bortrest så man kan runka till henne ändå.
    För mig handlar det inte det minsta om att jag vill se mig själv på film utan att jag vill se damen i fråga.

Du borde ta det som en komplimang, ingen vill väl se en ful naken jävel på film.

• 100kgpappa

Gillar också att titta på sköna klipp när vi har sex, riktigt upphetsande!

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Kolibri12

En älskare/ kk föreslog att vi skulle filma/ ta kort och jag sade nej, förstod inte poängen. Jag funderade en tid på saken och frågade sedan om jag fick ta ett filmklipp när han slickade mig. Han blev inte ledsen direkt Därefter har det blivit fler klipp med varierat innehåll. Grymt upphetsande att lyssna till och titta på tillsammans i en vilopaus...Jag är inte intresserad av att titta på mig själv egentligen, det är honom och vad han gör jag vill se.

Så, Ts, jag ställde mig också frågande till filmandet, men provade och upptäckte till min förvåning att jag gillar det. Jag lärde mig något nytt om mig själv på äldre dar...Glad

• teknikfreak

Kan ni inte prova att ha sex framför en spegel till att börja med, så att du själv får uppleva vad synen av er när ni har sex kan tillföra? 

Vad jag säger och vad folk hör är sällan samma sak!
  • Anonym (gör det inte!)

Var bara helt klar över var filmerna är sén om det blir slut mellan er.

• PassionForever

Enkelt, din man tycker att du är den sexigaste kvinnan på jorden och kan inte få nog av dig? Vill föreviga det hela för att ha vid ensamma stunder utan dig?Flört

• Anonym

kul tycker jag, men akta dig för var filmerna hamnar...om de är digitala och på dator så kan de hamna på internet...

• Furstinna

Det är en rolig och upphetsande grej. Vi filmade mkt :)

• Anonym (Anon)
    Anonym skrev 2012-09-08 10:30:46 följande:
    Vill du hellre att han kollar på porr eller? Andra tjejer?
    När man har sex själv är det inte samma känsla som att kolla på det. dessutom så har han ju nåt om han reser bort och så.

Låt honom filma....
    Att bli tvingad till något under förklädda hot är aldrig en bra start. Hon lär ju inte bli nyfiken på att prova om det finns en hotbild med.
  • NHult

Det är väldigt upphetsande att se filmen eller bilderna efteråt Skäms

Bloggar lite här på FL <3
  • jos79

Min gubbe är likadan. Han vill också filma men än så länge har jag begränsat det till foton.

Svar på tråden min man vill filma när vi har sex! varför?