Ständigt irriterad på min sambo
Hej!
Jag har läst och läst om det jag vill dela med mig om på nätet men bestämde mig nu för att skaffa ett konto och skriva ett inlägg själv.
Jag bor tillsammans med min pojkvän sen ca 8 månader tillbaka. Problemet är att jag ständigt är irriterad på honom. Jag har försökt att ta reda på vad som utlöser detta men utan framgång. Tex testat nya preventivmedel fram och tillbaka för att se om det kan vara orsaken. Går för tillfället inte på något preventivmedel alls men märker dessvärre ingen större skillnad på mitt humör. ( kanske hormoner som spökade)
Allting startade väl egentligen i somras då han ofta valde att vara ute och festa framför att vara med mig vilket inte har varit första prio tidigare.. Kännde mig inte viktig längre. Fast måste erkänna att jag var rätt grinig innan dess med. Men nu är det VARJE dag!
Jag förstår inte. Vanligtvis är jag en glad tjej som har lätt för att älska och skratta. Har varit med om en del tidigare ( otrohet och andra svek som verkligen sårat mig ) som fått mig mer osäker som människa men detta känns utarbetat och vill inte skylla på det längre.
Han är toppen. Ibland.. Men mestadels toppen. Vet inte om jag kommer fram till något här.. Jag ville inte hitta på saker med honom längre, inget känns viktigt och är inte sexuellt attraherad av honom längre för den delen häller. Men han är ju så braa!! vill inget annat än att vara glada Goa Filippa och älska min sambo som förr. Men känns omöjligt just nu..
Dags att göra slut kanske? Har någon av er kommit ur detta hemska beteende? Och fått det att fungera igen? Jag VILL men "orkar" inte.
Help!
(förlåt för att det är slarvigt skrivet men har skrivit lite snabbt på mobilen nu innan jobbet)