Har känslor för kollega men har man och barn:(
Jag har insett att jag har känslor för en kollega. Det känns jobbigt när han inte är på jobbet, jag har sexuella fantasier om honom och jag längtar till varje AW. Vi har sovit i samma säng en gång och tog på varandra men kysstes inte, han hade armarna om mig är vi sov. Detta vet min man och har förlåtit mig.
Jag har varit tillsammans med min man länge och vi har ett barn. Sexet är inte spännande längre. Det är så mycket vardag och barnanpassade aktiviteter. Vi diskuterar ibland men det blir ofta en serie framför tvn. Det finns ingen romantik eller spänning. Han är världens bästa pappa och min bästa vän men något saknas. Jag älskar honom och vill inte vara utan honom. Samtidigt håller jag på att dö av tristess. Jag har börjat sakna tiden innan vi fick barn, när vi gjorde spännande saker och var fria att gå och ta en drink kvällstid utan planering. Barnet är självklart det bästa som hänt mig och jag älskar att umgås med henne men jag vet inte om det finns något oss längre och därför har jag börjat se åt någon annan. Kollegan är spännande och allt är nytt. Samtidigt vet jag inte alls hur vi skulle fungera i ett förhållande. Jag tror jag skulle ångra mig oerhört om jag lämnade min man, blev tillsammans med honom och det tog slut efter en kort tid. Någon som känner igen sig?