exet , ligger runt direkt?
Jag måste bara skriva av mig för mår så fruktansvärt dåligt.. det tog slut mellan mig och mitt ex för ca 1 månad sen, och efter bara några dagar var han vän med flera tjejer på facebook, men sa att han inte hade hållt på med någon till mig. Men jag vet att han är fri och får göra precis vad han vill, men de sårar så sjukt mycket att det går så fort.. jag har inte gjort nånting med någon för jag bara tänker på honom.
Nu dum som jag var gick jag in på hans face sida o såg att tjejerna var borttagna? o då får jag ju bilder i huvet direkt o att dom inte är vänner längre för att de inte funka att ligga med dom mer. Jag står liksom inte ut med tanken på mitt ex med andra :'( hur dumt låter det inte. Jag kan inte äga en person liksom, men blir sur för att jag respekterar honom. Och sen blir han vän med nya tjejer igen.. tror inte ni som jag då?
Jag vet att han inte kommit över mig ännu o att han inte mår helt bra.. men antar kanske att han vill ha tröst med andra tjejer eller så är de jag som tror o tänker för mycket som vanligt. Någon mer som blivit lika knäpp som jag efter att de tagit slut?