• Anonym (Sweingers Gbg)

    Swingers Göteborg

    Är de några av er som har vart på Amante eller Wandas?

    Vad tycker ni om dessa 2 klubbar, eller brukar ni vara på dem ''privata'' eller dem adnra fetisch klubbarna?

    Skulle ni tänka er gå till en swingers klubb?

    Jag är nyfiken och ahr själv vart på dessa 2 klubbar ett antal gånger under olika perioder. 

  • Svar på tråden Swingers Göteborg
  • Anonym (Swinger Par)

    Ja vi går på

    Wandas Swing som är det bästa swinger klubben i Göteborg/Sverige.
    Vi är frekventa swingers osm är ofta på klubben.

    Wandas Swing för oss som vågar njuta

  • Anonym (Swinger)

    Var absoluta favorit är när LustKammaren har fest i Sesamlokalen i Kortedala.
    Helt underbara fester med härlig stämning, trevligt folk och en massa bus om man vill det.
    Trivs också Amante och Wandas men klassar nog Amante som trevligare med en härligt hemtrevlig känsla och en atmosfär där man känner sig välkommen redan från första stund.

  • Vinter18

    Jag är över 50. +men. Gillar fortfarande sex

    I alla des former bor på andra långgyatan i Göteborg

  • Stefan63

    Min fru har nämnt att hon skulle vilja prova att gå på swinger klubb. Är några av dessa lämpliga för nybörjare? Vi är 48 och 53. Är vi för gamla att prova?

  • Anonym (Swinger)
    Stefan63 skrev 2017-07-12 08:02:11 följande:

    Min fru har nämnt att hon skulle vilja prova att gå på swinger klubb. Är några av dessa lämpliga för nybörjare? Vi är 48 och 53. Är vi för gamla att prova?


    Amante är förmodligen den bästa klubben i Sverige när det gäller att få nybörjare att känna sig välkomna. Ni är i en ålder där det är väldigt vanligt att man tar första steget in i Swingersvärlden. Skulle rekomendera att börja med en ren parkväll vilket oftast är på lördagarna.
  • Anonym (Nyfiken)

    Är det någon ide att besöka stället som hetro singel kille + 50

  • Gbgkillen73a

    Jag var på en klubb i Kortedala för några år sedan. En skruvad med skön upplevelse. Alla var fantastiskt trevliga och omtänksamma.

  • Anonym (Mk)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-02-27 21:25:52 följande:

    Är det någon ide att besöka stället som hetro singel kille + 50


    Endast par blir insläppta på parklubbar.
  • firsetttt

    Sexdejting på nätet - https://nespac.com/sexdatingse.htm Har träffat många kvinnor och även par via sexdatingsiter men, det är helt klart kvinnornas marknad. Har du som man en profil som tydligt uttrycker att du har något att erbjuda annat än "kåt och vill knulla" i både bra bilder och text så nog hittar de dig.

Svar på tråden Swingers Göteborg