• CAX01

Kille ska välja kvinnokläder - Hjälp!

Kan behöva lite hjälp här.
    Jag efter att ha berömt min flickväns klädsel och även sagt att kvinnor har så mycket mer fina kläder att välja på fått en utmaning av henne. Ska erkännas att jag är mer intresserad av kvinnokläder än vad som kan anses normalt för en kille - kan tänka mig att prova själv vilket nu blivit aktuellt.
    Min flickvän sa just att jag kan väl prova klänning t.ex om jag nu är avundsjuk på kvinnors möjlighet att välja kläder.
    Hon sa att det skulle vara kul att se mig kvinnligt klädd och att hon ser fram emot en "tjejkväll"
    Nu får jag stå för mitt ord eller ta chansen om man vill se det så.
    Frågan är då vad jag ska ha på mig och hur långt jag ska gå. Det finns ju en lång skala av hur mycket jag kan satsa på för att se kvinnlig ut.

Goda råd?! 

• Svar på tråden Kille ska välja kvinnokläder - Hjälp!
  • För kvinnlig01

Det beror väl mycket på vilka kläder du då är avundsjuk på att få ha men klänning eller kjol antar jag att du är inne på? Vad tror du att din flickvän har för förväntningar?

• CAX01

Ja, klänning eller kjol. Är som sagt lite villrådig kring vad som förväntas. Funderar på stickad klänning och tjockare strumpbyxor som jag tycker är mycket snyggt men det kanske inte blir så uppklätt?

• CAX01

Någon utav dessa kanske?

• För kvinnlig01

Jag tycker översta klänningen är klart snyggast!

• CAX01

Jag kan nog hålla med. annars får det bli en rak kjol. Vad har man till det  - kofta. som här?

• För kvinnlig01

Ja, det är också fint. Går bra med en snygg tio eller blys utan kofta också. Ett alternativ kan ju vara knälång klänning och en fin kofta till. Blir mycket kvinnligt och kanske lite mer festligt än en stickad klänning.

• CAX01

Tack för tips. Det är också snyggt. Kan nog sämma att klänning blir mer festligt. Nu måste jag dels bestämma mig och sedan bestämma hur jag ska handla - i butik eller över nätet. Läskigt att gå in en butik men det är ju störra chans att det blir rätt.

• För kvinnlig01

Du verkar att ha bestämt dig för att hitta kvinnliga kläder och det är klart att det är bättre att se vad man köper. Om du inte vill prova i butik så kan du ju i alla fall se vad du köper. Jag har provat i butik några gånger men det kräver ju ett visst mod. Var modig!

• CAX01

Fattar inte varför inte fler intresserar sig i ämnet... En kille som vill klä sig kvinnligt - borde finnas experter överalt till hjälp.........

• För kvinnlig01

För att det är långt utanför mansnormen såklart och därigenom svårbegripligt.

• CAX01

Ja, så är det såklart.
    Nu har jag i alla fall köpt klänning och strumpbyxor så nu är det bara att hoppas min flickvän tycker det blev fint.

• För kvinnlig01

Jättesnyggt!
    Fin klänning
    Lycka till på er tjejkväll - du är modig! 

Svar på tråden Kille ska välja kvinnokläder - Hjälp!