• Anonym (Livrädd)

Gynekolog Stockholm/ Nacka

Tyvärr har jag blivit väldigt dåligt bemött inom sjukvården vilket har resulterat i en gynekolog skräck. Har inte undersökts på 10 år & måste verkligen ta tag i det här. Kan någon rekomendera en bra gynekolog där jag förhoppningsvis kan känna mig trygg. Är på den nivån att jag skulle vilja bli sövd men ska iaf göra ett försök.

• Svar på tråden Gynekolog Stockholm/ Nacka
  • Spädis08

Jag rekommenderar Cilla Salamon som sitter i Läkarhuset vid Odenplan. Jag gick till henne när jag kände att det var alldeles för länge sen sist och blev väldigt bra bemött.

• Lacey

Alla gynekologer på Sophiahemmet är mycket bra.

• icy

Oj då!!!

Detta är ganska långt, men jag var hos en gynekolog i Södertälje och det är verkligen den bästa jag träffat! Otroligt trevlig och professionell rekommenderas stort. Det är viktigt att kolla upp sig hos gyn!

• mandipandi

Sophia hemmet kan jag också rekommendera-

Men gå inte till proxima i nacka. Jag och en vän har blivit hårdhänt behandlade där!

Lycka till :) 

• Lacey

Ja, och på Sopiahemmet är det så himla fint och känns inte som en mottagning, vilket gör att du kanske kan känna dig lite mer avslappnad.

• Anonym (Livrädd)

Vad passande att jag har privat sjukvårdsförsäkring på sofiahemmet. Har inte tänkt tanken att gå dit. Ska försöka ta mod till mig & ringa dit i morgon. Tack!

Svar på tråden Gynekolog Stockholm/ Nacka