• Renova

Lustiga huset på Gröna Lund inte lustigt längre

Jag vill minnas att det var kul förut men verkar ha ritats om av en knarkare efter branden.

Ganska ruggigt att gå runt där med 2 småbarn, långa smala gångar med speglar, men värst långa smala nästan helt mörklagda gångar med knöliga golv så jag inte såg familjen, frun fick ta upp en ficklampa. Totalt sinnesjukt när man ska vara någorlunda säker och ansvara för familjen, vad är så lustigt med det?

Konstigt nog tyckte ett barn som är mörkrädd, att det var kul, men mattan var läskig. Jag som är van vid mattan tyckte tvärtom.En del andra saker där var kul.

Barn-attraktionerna var genomgående roliga i övrigt och alla verkade ligga på norra sidan, men Barnradiobilarna som vi inte såg var tydligen i stora området.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Lustiga huset på Gröna Lund inte lustigt längre
  • Renova
    Severus skrev 2012-09-09 22:20:30 följande:
    Barnradiobilarna ligger vid stora scenen
    Såg det på kartan när vi kom hem, vi var där i närheten och spanade men såg inget intressant för barn. Långa köer där också?
  • Severus

Var inga köer alls till den attraktionen när vi var där i slutet av juli
    Räknar inte 10-15 barn som lång kö:)

Tycker inte lustiga huset är så kul
    Bara mattan jag gillar
    Är orolig varje år att jag ska bryta benen i den mörka "trappan"
    Släpper inte mina yngsta själva

• Renova

NMi som tycker det är Lustigt:
    Helt sjukt att man ska ha ficklampa med sig, vad är så lustigt med det, eller är det kul att treva i mörkret och att någon ev. ramlar och andra trampar på?

Jag som är försiktig fick nästan panik.

• Mrs Green

Jag tycker inte det är så lustigt men min dotter älskar det. Nu är hon visserligen 7, men sedan hon var 3 ungefär har det varit en favorit. Det kan vara jobbigt om det är mycket folk som trycker på, men vi brukar gå när det är lugnare, jag är inte så förtjust i köer överhuvudtaget

• Renova
    Mrs Green skrev 2012-09-10 06:49:28 följande:
    Jag tycker inte det är så lustigt men min dotter älskar det. Nu är hon visserligen 7, men sedan hon var 3 ungefär har det varit en favorit. Det kan vara jobbigt om det är mycket folk som trycker på, men vi brukar gå när det är lugnare, jag är inte så förtjust i köer överhuvudtaget
    Och när är det?
Svar på tråden Lustiga huset på Gröna Lund inte lustigt längre