• Vi vill bli 5

Ni som köpt Tako Jumper X 2 i 1 från Polen, pris?

Ja, som rubriken lyder. Vad fick ni betala för er Tako Jumper X som ni beställde från Polen? Vad kostade vagnen och frakten? Vilken sida beställde ni ifrån?

Annat ni vill delge er om vagnen?

• Svar på tråden Ni som köpt Tako Jumper X 2 i 1 från Polen, pris?
  • MeNoLike

Jag mailade dem om laret 3 in 1. 3170 kr har jag för mig det blev.
    Jag gjorde en tråd om detta för ett par månader sedan, sök efter den har du sidan där. Kan inte länka i tele :(

• Vi vill bli 5
    MeNoLike skrev 2012-09-10 10:20:02 följande:
    Jag mailade dem om laret 3 in 1. 3170 kr har jag för mig det blev.
    Jag gjorde en tråd om detta för ett par månader sedan, sök efter den har du sidan där. Kan inte länka i tele :(

Tack för ditt svar!

Jag har läst din tråd, men jag är nyfiken på om någon köpt vagnen från Polen utan babyskyddet och vad priset har blivit då. Du vet inte priset för vagnen utan babyskyddet, alltså 2 i 1?

Annars är du nöjd med din vagn? Något du är missnöjd med? Varukorg och skötväska har jag förstått att många är missnöjda med. Men jag tänker ändå ha en annan skötväska och varukorgen har jag inte använt till våra två tidigare barn...

• Vi vill bli 5

Förresten, jag har mailat en butik i Polen, men väntar på svar och är nyfiken på om någon annan vet svaret...

• MeNoLike

kopierar mitt mail som jag fick

Hello
    Exactly I write about this things 3 in 1. Price is 1580 and the shipping cost is 465 PLN. If You have a family in the middle of big city, who can receive stroller the shipping will cost 350 PLN. You can buy by email. You have to send order with Your address and telephone. I send to you my bank account number. If You send a money I'll send stroller to you. 
    Warranty works 24 months. If something wrong, you send to me a picture of broken part, I looked a picture. If repair is easy I send good part with instruction how to repair to You on my cost. If something is very bad,You will send part to me. 

• siafu

Fick hem vår Jumper X (2 in 1) idag, beställde i fredags (21:a) ifrån prams4kids.co.uk (i polen). Fick betala 2800 totalt inklusive leverans med FedEx.

Svar på tråden Ni som köpt Tako Jumper X 2 i 1 från Polen, pris?