• Hjärtat3

Gravtest från testlagret... Bu eller bä?

Vad har ni för erfarenheter av gravtester från testlagret? Jag funderar på att beställa därifrån då det blir lite billigare än att köpa en uppsättning cb från apoteket.
    Men är så billiga test verkligen pålitliga?
    Ni får gärna dela med er av era erfarenheter.    

• Svar på tråden Gravtest från testlagret... Bu eller bä?
  • SuzR

Funkade för mig:) fick ett tydligt plus på bim dagen

• Rufsi 406

Kör med dem och har gjort ett tag (tyvärr), iaf stickorna. Köpte ett CB en gång som visade falskt positivt, om än väldigt svagt när testlagrets visade blankt. Två gånger har de visat tvärblankt utan tillstymmelse till streck och två gånger har vi fått jättesvaga streck på BIM-dagen men sedan har mensen kommit. Så om det var tidiga missfall eller att de reagerade på något annat vet jag inte men vi fortsätter med dem iaf. Tycker ändå att de känns bäst.

• Hjärtat3

Grattis! Glad
    Jag läste om dem o det står bla att det KAN visa plus redan 7 dagar efter ÄL hos vissa kvinnor, men tycker nästan det låter lite väl bra och tidigt då inte ens cb klarar av att visa så tidigt.. Elle ja, inte på alla iaf.
    Jag vet, jag låter som värsta misstänksamma pessimistkärringen.. Skäms  

• Tealhawk

Tycker de funkade jättebra. helt vitt vid negativt (MEN testlinjen kom fram efter ca 20-30 min) och vid positivt reagerade det efter 5 sekunder och blev hur tydligt som helst.

These are not the droids you're looking for
  • Hjärtat3

Att dom visar blankt vid neg tycker jag bara är bra! Vet inte hur många trådar och bilder det finns här om spökstreck o dessa stackars tjejer som vrider, vänder, lyser o trixar.. Och jag fick ett spök förra månaden med PREG o jag kände mig såå lurad och ledsen. Gråter
    Absolut värt att testa! 

• Meria

Kanon. Kunde gå test-crazy utan att bli ruinerad. Har funkat alla ggr för mig.

(¨,) Loke -06 & Isak -08 & Mika -12 (,¨)
  • JETS

Jag köpte mina gravtest därifrån men de visade alltid negativt trots att jag var gravid. Likadant för min bästa kompis. Testade fr.o.m. En vecka innan BIM till en vecka efter BIM. Så jag är inte nöjd då jag fick gå till Apoteket iaf.

• Tjejen2

Jag är på ÄL 10 nu. Ska jag göra ett gravidtest lite senare  på eftermiddagen eller på kvällen? Jag har två testlagret och två CB grevidtest. CBs Gravidtest tänkta jag köra efter BIM 17 Sep. Vadhade ni gjort? Tycker ni att jag ska spara allt efter den BIM 17 Sep?

ÄL: 3/9 - BIM: 17/9 - Tjejen2 (barn födda - 0007 & 0206)
  • Dragonball

För mig visade de felaktigt negativt, men starkt plus med cb några få dagar senare, men kan ha varit så oavsett, alltså att det hade visat neg på andra också de dagarna innan.

• Tjejen2

Lördag 15 Sep. Det visa sig negativt. Jag är på ÄL + 13. På måndag vänta jag BIM mensen den 17 Sep. Hade Äl den 3 Sep. Tog testlagret gravidttest den onsdag 13 Sep och torsdag den 14 Sep och det visa sig negativt. Nu har jag bara ett CB gravidtest kvar. Har fortfarnde ont nertill magen. Nu råd gör jag med er. Hur gör nu hända efter. Vad ska jag beställa för något nu då? tror ej på detta länge. Sata på plus i okt. eller vad säger ni.

ÄL: 3/9 - BIM: 17/9 - Tjejen2 (barn födda - 00 & 02)
    ÄL: 3/9 - BIM: 17/9 - Tjejen2 (barn födda - 00 & 02)
  • Tjejen2

Fick tanten BIM DAGEN DEN 17/9 punkligt.

ÄL: 4/10 - BIM: 17/10 - Tjejen2 (barn födda - 00 & 02)
  • Kexet

För mig visade deras tester positivt väldigt tidigt, så de måste vara ganska känsliga. Vid negativt har det varit tvär blankt. Jag använder alltid testlagret, ser ingen anledning till något annat.

Här kan du få se hur de såg ut vid olika tidpunkter när jag testade tidigt.

• vigillarmtb

Testade på äl+7 och fick pos. Kolla galleri

• Fröken Smilla

Tycker också de är bra
    Har fått streck på CB fast jag inte var gravid så jag kommer i princip alltid köra på Testlagret som aldrig visat fel för mig. Och jag har hållt på ett bra tag också tyvärr.

• V79

Jag tycker att deras tester funkade bra, köpte därifrån när jag även vill beställa hem cbs vanliga och digitala så dom gångerna beställde jag deras stickor och stavar. Stavarna gillade jag inte för dom kunde ge spökstreck. Testade med testlagrets stickor ett tag men dom började krångla med spökstreck hit och dit, men deras kassetter var helt suveräna. Jag plussade först med tls kassett samtidigt som jag fick helt blankt på sticka från bäst på test och då är det ändå deras stickor jag tycker bäst om, aldrig fått tillstymmelse på spökstreck och deras sticka visade positivt redan 6 timmar efter kassetten.

Bf 27/1-13
Svar på tråden Gravtest från testlagret... Bu eller bä?