• Agpreg96

Könskoll stockholm?

Jag är gravid i vecka 23+5 idag, på RUL fick jag inte se kön på bebis. Har ni någon aning om någon klinik som utför ultraljud för att kolla kön i stockholm? Bor i uppsala men finns inget här.
    Något som inte är dyrare än 600 iaf..

• Svar på tråden Könskoll stockholm?
  • Agpreg96

Har redan kikat in d. 900 spänn för könkoll

Vendelsö skrev 2012-09-10 18:57:29 följande:
    Tittut ultraljud finns i Stockholm men jag tror de är dyrare.

• Agpreg96

Har redan kikat in d. 900 spänn för könkoll

Vendelsö skrev 2012-09-10 18:57:29 följande:
    Tittut ultraljud finns i Stockholm men jag tror de är dyrare.

• Krila

Sibyllekliniken gjorde jag på för snart 6 år sedan. Kostade runt 300 då. Gick dit i v 24 och könet stämde. Har även vänner som varit där och fått rätt svar på kön=)

• Agpreg96

Jag ska ringa dit imorgon!:) tack

Krila skrev 2012-09-18 23:06:54 följande:
    Sibyllekliniken gjorde jag på för snart 6 år sedan. Kostade runt 300 då. Gick dit i v 24 och könet stämde. Har även vänner som varit där och fått rätt svar på kön=)

• Agpreg96

Tänkte bara uppdatera, (till er som kollar tråden för att få svar på samma fråga som jag ställde)

Sibyllekliniken gör könsultraljud för 350 kr, bästa priset jag hittat. Dock är läkaren där väldigt upptagen, så man får ringa ganska ofta för att hitta någon lucka så man inte behöver vänta 3 månader på en tid. :)

Första gången jag ringde hade ngn precis avbokat, så fanns tid dagen efter. (då kunde inte jag) andra ggn fanns det två månader fram, tredje ggn om 1,5 vecka. Så öppningar kommer jämt!

Svar på tråden Könskoll stockholm?