Anonym (Nyfiken) skrev 2012-09-12 10:46:00 följande:
Ja du yolo...vad vill jag egentligen? Jag vet inte riktigt, det enda jag vet är att jag njuter mer av det här än vad jag har gjort av nåt sex i hela mitt liv. Ja han är nog betydligt mer erfaren än jag när det gäller sånt här....
Kan berätta om första gången jag var hemma hos honom. Redan i hallen när jag hade tagit av mig stövlar och kappa så sa han åt mig att ställa mig med handflatorna mot väggen. Varför då? frågade jag så klart. Gör bara som jag säger sa han. Jag gjorde som han sa, fick stå där en stund och han bara såg på mig. Det kändes konstigt men laddat....Sen ställde han sig bakom mig och började smeka mig utanpå klänningen, på magen, brösten, rumpan och till slut mellan benen. Det blev otroligt upphetsande för mig när jag bara stod där med händerna mot väggen När han märkte att jag började bli riktigt kåt så viskade han i mitt öra....du är min hora och jag ska göra precis vad jag vill med dig ikväll. Det var det absolut sexigaste ögonblicket i hela mitt liv!
En annan gång sa jag nej till honom när han ville att jag skulle göra en sak. Då gav han mig smisk på stjärten. På allvar. Hårt. Blev nästan chockad, jag har aldrig blivit slagen i hela mitt liv. Just då blev jag mest ledsen (för det gjorde så himla ont) och ganska arg!!! Men nu i efterhand när jag tänker på det så blir jag så j-a kåt. Både hoppas och fruktar att han ska göra det igen.
Som svar på din fråga så gillar jag både den fysiska och psykiska dominansen. Gillar att känna hans fysiska styrka. Men han är också en sån där människa som har en naturlig auktoritet, en riktig alfahanne haha. Älskar honom och det han gör med mig...
Tack för alla svar!
Det är tydligt att detta är något som du tänder mycket på! Och jag tycker det är så kul att du hittat det! Skitkul!
Det jag menar med att fundera och prata illustrerar du: "
En annan gång sa jag nej till honom när han ville att jag skulle göra en sak. Då gav han mig smisk på stjärten. På allvar. Hårt. Blev nästan chockad, jag har aldrig blivit slagen i hela mitt liv. Just då blev jag mest ledsen (för det gjorde så himla ont) och ganska arg!!! Men nu i efterhand när jag tänker på det så blir jag så j-a kåt."
I mina öron låter detta hett. Superhett! Kanske är en partner som korrekt har läst dina gränser och som noga studerade för att bryta om det behövdes. Men varningslampor dyker upp också:
Vad händer om det inte gör det kåt efteråt, utan avståndstagande? Vad händer med din lust? Vad händer med relationen med din partner? Tilliten till din partner? Hade du kunnat stoppat det om du velat? Hade du förstått att stoppa det?
Jag var inte där så jag vet inte hur nära dina gränser du var, eller hur tilliten mellan er är. Jag vill definitivt inte lägga sordin på något. Fortsätt bejaka lusten!
Men jag tycker du ska prata mer med din partner och
förstå var dina gränser går just nu. Prata innan och/eller efter. För att fortsätta njuta.