• Anonym (udda)

Missionären intim ställning?

Skulle nu verkligen kunna ha missionärsställningen med vem som helst. Jag kanske bara är av den udda sorten som anser att missionären är påå tok för mycket ögonkontakt och blir för smörigt och kärleksfullt då på något sätt. Samma sak med kyssar. Hur ser ni på saken. Drar ni hem ONS och KK:s på missionärsmys?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-11 17:02
    Ska stå skulle ni kunna ha :)

• Svar på tråden Missionären intim ställning?
  • Anonym (gogo)

Alltså, jag brukar aldrig ha sex i bara en ställning, vi använder nog 4-5 olika varje gång.

Och så råkar min man gilla att se mig njuta och mitt ansikte när jag kommer.

• Anonym (udda)
    Anonym (gogo) skrev 2012-09-11 17:15:21 följande:
    Alltså, jag brukar aldrig ha sex i bara en ställning, vi använder nog 4-5 olika varje gång.

Och så råkar min man gilla att se mig njuta och mitt ansikte när jag kommer.

Din man ja. Men en helt random person ska väl inte tycka du är vacker på det sättet som din man i en sexuell situation.....
  • katalysator

Jag är inte så kinkig med varken ställningar eller kyssar. För mig blir det intimt av att känslorna finns där, inte av kontaktformen.

• M C

Maj gadd, missionären är ju booooring!
    Sex ska ju vara kul! 

I feel so violated, do it again.
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (udda) skrev 2012-09-11 17:02:20 följande:
    Skulle nu verkligen kunna ha missionärsställningen med vem som helst. Jag kanske bara är av den udda sorten som anser att missionären är påå tok för mycket ögonkontakt och blir för smörigt och kärleksfullt då på något sätt. Samma sak med kyssar. Hur ser ni på saken. Drar ni hem ONS och KK:s på missionärsmys?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-11 17:02
    Ska stå skulle ni kunna ha :)

Jag ser inte riktigt poängen med sex där jag inte ser henne njuta, oavsett intimitetsnivå. Ögonkontakt, är en turn-on för mig.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
Svar på tråden Missionären intim ställning?