Bassäng på balkong?
Får man verkligen ha det? Så jääävla less på att grannen välter ut vattnet så det rinner ner på min balkong!
Får man verkligen ha det? Så jääävla less på att grannen välter ut vattnet så det rinner ner på min balkong!
Vilken boendeform har du? Ta kontakt med föreningen alt. hyresvärden för vidare diskussion.
Har du pratat med grannen?
Om man får det så får man i alla fall inte hälla ut vattnet över grannens balkong.
Hyreslägenhet. Har sagt till flera gånger, men de säger bara att "de inte vet vad jag pratar om"..
Vem badar i pool nu?
Men det är alltså OK för hyresvärden att de har en pool på balkongen? Då får du be grannarna att inte skvätta.
Men det är alltså OK för hyresvärden att de har en pool på balkongen? Då får du be grannarna att inte skvätta.
Min fråga är, hur stor är poolen och balkongen... Tänkte mest på vikten om det är en stor pool! En balkong klarar ju inte hur mycket som helst!
Jag skulle vara mer oroad över hur mycket vikt balkongen pallar..
Det syns om man ser nerifrån, det är "galler" på en del av balkongen.. Det är en sån där barnpoolgrej så den väger nog inte så jäkla mycket.. Men en massa vatten blir det..