Vad pysslar han med? Spåra mobil med gps?
Hej. Jag och min sambo har varit tillsammans i 7 år, har två barn på 3 och 1 år. Vi lever ett lyckligt liv (iallafall från min sida) Förra måndagen ringde karl och sa att han skulle jobba över. Inget jag tänkte mer på. Han kommer hem ca 2 timmar senare. Även torsdagen och fredagen samma vecka jobbade han över. Denna torsdag skulle jag åka till mina föräldrar och då passerar man hans jobb, men där var det helt svart. Då blev jag lite nojjig och på fredagen åkte jag förbi hans jobb bara för att snoka men samma då, ringde då upp han och fråga vad han gjorde "Jag är på jobbet" sa han , men det var helt svart och tomt där. Hans bil var inte där heller.
Jag har inte vågat fråga var han gör, för på jobbet är han då inte för jag vill inte höra att han är otrogen, vilket jag tror! Jag låtsas som ingenting, lever i en bubbla.
Han smyger även med sin mobil, i fredags när jag kom hem efter att ha varit ute med hunden hör jag han säga "... då kommer jag över då..öh. måste lägga på. hejdå" han sa att han prata med sin mamma. Sant eller inte, det vet jag inte.
Igår ringde hans telefon när han kom hem från jobbet, han satte den på ljudlös och ignorera den i fickan. Ett par minuter senare säger han att han ska ut med hunden. När han går iväg ser jag att han tar upp telefonen och ringer. När han kommer tillbaka snokar jag i hans telefon men då har han raderat numrena!
Vi har en varsin dator (han har en i jobbet och jag pluggar så måste ha en egen) och den var total rensad.
Imorgon ska han jobba över igen. Jag vågar inte fråga vad han gör. Jag är för feg! Vill inte höra att han träffat en annan om så är fallet. Som sagt låtsas jag som ingenting. Jag är så lycklig och vill leva resten av mitt liv med han.
Läste i en annan tråd här på FL att en tjej hade spårat sin killes mobil? HUR gör man det diskret? Jag vill så gärna veta vad han pysslar med och vart han är, hoss vem.... Jag vågar som sagt inte fråga han rakt ut, i vilket fall kommer han neka...Jag är så frustrerad här hemma, kan inte plugga, lätt irriterad och arg på Alla för jag är så orolig och ledsen :(