• Envis

V.27 mycket svagare fosterrörelser sedan 4 dagar

Ja, det rör sig fortfarande därinne. Men sedan några dagar tillbaka känns rörelserna mycket mindre. Inga sparkar, mer som lite småbuffar. Hade ju nyligen precis börjat känna bebis ordentligt.. Nu blir jag orolig igen, när det inte känns så mycket.

Var hos bm idag och hörde hjärtat, hon sa att det lät bra. Men kan ändå inte låta bli att oroa mig... :(  

• Svar på tråden V.27 mycket svagare fosterrörelser sedan 4 dagar
  • Annzofie

Har och har haft precis sådär, är i v 27+4 och tycker oxå sparkarna ändrat karaktär till mer buffliknande.. I dag kände jag knappt några buffar alls förrens senare på em.. Så jag undrar lite oxå om det redan nu börjar bli trångt i magen?

• Envis

Bm lyssnade ju på hjärtat igår och sa att det lät okej. Det är fortfarande väldigt lugnt i magen, små små rörelser då och då. Tycker det går längre tid emellan. Vet att jag hade en sådant här period förra grav. också, men den höll inte i lika många dagar. Minns inte heller vilken vecka det var i, är några år sedan nu.

• Fiddolino

Tycker du ska ringa gynakuten eller liknande och göra en riktigt undersökning! För du kommer nog inte sluta oroa dig fören du gjort det. Det hade jag gjort och gjorde även det själv när jag var gravid. Man blir mycket lugnare själv när man kollat upp det ordentligt.. Lycka till

Svar på tråden V.27 mycket svagare fosterrörelser sedan 4 dagar