Beställa Bugaboo Cameleon 3 från BP?
Någon som ska/har beställt Bugaboo Cameleon 3 från babyplus?
Vad kostar den? Någon som fått kostnadsförslag?
Tack på förhand.
Någon som ska/har beställt Bugaboo Cameleon 3 från babyplus?
Vad kostar den? Någon som fått kostnadsförslag?
Tack på förhand.
ingen? :)
Jag fick priset inkl frakt Cameleon 3 black-black 839 Euro. Cameleon 3 All black 889 Euro. Fick ganska stor rabatt. Dock har de långa leveranstider. Över 8 veckor för All black.
Kolla med babyhuys.nl och Moeders Mooiste.eu. Jag kommer antagligen beställa från den sistnämnda. Jättebra respons på mailen, bra pris och korta leveranstider. Maila några olika och jämför. Det gjorde jag. Kunde även förhandla med dom lite.
hej, är det ett företag att lita på? har mailat med dem och beställt en vagn. är rdd för att bli lurad.
KRAM
har best'llt från babyplus :)
Jag har beställt från Babyplus, de var snabba på att svara på mina frågor på mail, och när jag sedan bestämt mig för en Cameleon 3, black-black, nya åkpåsen och lite mer så fick jag bra rabatt och det tog mindre än 3 veckor från beställning tills dess att vagnen och grejerna var levererade!
Jag var också lite rädd att bli lurad först, men det är ju så stor prisskillnad mot att köpa hemma... Fick en länk att betala genom, kommer inte ihåg vad betaltjänsten hette men det var kopplat till Verified by Visa genom min bank så allt kändes seriöst. Sedan kom grejerna med vanliga posten (dock måste någon vara hemma och signera leveransen, vilket löste sig då min sambo var hemma sjuk den dagen). Annars gör posten så att de lämnar en lapp i brevlådan efter två leveransförsök så får man åka till posten och signera och hämta ut istället.
Skulle något vara fel eller gå sönder så kontaktar man sedan Babyplus och de sköter reklamationen mot Bugaboo, tror dock man kan få stå för fraktkostnad för de saker man då behöver skicka in till dem.