tips på billiga soffor
är det nån som har nåt bra tips på vart man kan köpa en soffa inte alltför dyrt, helst under 5000kr???
är det nån som har nåt bra tips på vart man kan köpa en soffa inte alltför dyrt, helst under 5000kr???
Ikea har massor av billiga soffor.
Kika på mysinge, de är huuur bekväma som helst. Och de är jäkligt snygga också.
www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&catalogId=10103&storeId=2&productId=25890&langId=-11&parentCats=15585*15770
vi har varit på ikea och kollat men vi fastna inte för någon. har hittat en på mio möbler men den kostar 30000kr och det känns lite väl mkt för en soffa. vi skulle vilja ha nån med divan del, helst nån annorlunda färg oxå...
Det finns divan till Mysinge, men då blir det lite dyrare, ca 7000 skulle jag tro.. Men om den inte faller er i smaken så spelar det ju ingen roll! ;)
liten: jag tror att jag fastnat för mkt för den på mio möbler att jag blivit väldigt kräsen... känner oxå att det är viktigt att man verkligen tycker om soffan eftersom man troligtvis ska ha den i några år...
Ja, jag förstår det.. Finns det ingen möjlighet alls att ni kan köpa den på mio då? Låna pengar om ni inte har råd, vänta med att köpa soffan och spara ihop pengarna?
liten: vi skulle kunna köpa den på mio men jag känner lite att jag inte vill lägga ut så mkt eftersom vi har både hund och katt som ligger i soffan. hunden bäddar ju med filtar ibland och ibland börjar de leka i soffan och då hoppar katten på ryggstödet och klamrar sig fast med klorna... jag skulle aldrig ha samvete att inte låta de vara i soffan...
nån annan ???
såg en innan jul på Jysk för 5000:- den var mörkgrå och hade en divan-del säkert ingen topp kvalite men ganska snygg!
såg en på jysk nyligen kostade 4500 tror jag att det var men kolla på nätet om det fortfarande gäller tror till och med att det var en trea+ en tvåa men kolla hoppas du hittar www.jysk.se
Gillar sofforna, och priserna här...
www.soffa.net/