Killar : gillar ni korta eller långa tjejer ?
Korta eller långa brudar , vad föredrar ni killar ?
Skriv gärna hur lång du själv är och vad är det du föredrar ?
Korta eller långa brudar , vad föredrar ni killar ?
Skriv gärna hur lång du själv är och vad är det du föredrar ?
Tänk på att det mest är kvinnor här inne på FL. Men visst, några män kanske svarar. Flashback funkar bättre.
Korta brudar, gillar när de känns små i armarna. Jag är runt 185.
Jag är tjej och 1.53. Massor av killar tycker det är skitgulligt eller fint
Rent spontant: Vem bryr sig??? Älska er själva tjejer och killar där ute! Vi är alla fina som vi är!!!
Långa kvinnor självklart?
Längd är förknippad med hälsa, vuxen och framgång, således ett attraktivt egenspaker för både män och kvinnor. Liksom kvinnor vill ha en lång partner gäller det också män.
Angående längden, så spelar det ingen roll för mig så länge de är mellan 170 till 185 cm, just för att den längden är de som snyggast (kortare än 170 börjar de utveckla dvärgdrag och kännas som ett barn, vilket är avtändande, och längre än 185 börjar de se allt mer maskulina ut i ansiktet, för att inte tala om deras stora fötter, vilket är sjukt avtändande), men jag har inget emot tjejer som är 160 cm eller 190 cm bara ansiktet är snyggt och deras kropp faktiskt är sexig, men detta är ovanligt ju längre eller kortare de är, så för min del anser jag att tjejer ser som bäst ut när de är mellan 170 till 185 cm. Rent generellt dock bör tjejer vara mellan 174-180 cm, dock är jag inte dogmatisk om de är lite kortare eller längre än så. Lagom längd helt enkelt. Poängen är att längden på tjejer har en tendens att påverka skönheten i deras ansikten.