Det är ganska svårt, marknaden är hyfsat mättad av båda tjejer och killar, killar som luras alltså. Det är inte som förr när man bara kunde sätta ut en annons, vänta på svar. Få in pengar på kontot och sen skicka trosorna. Idag ska man helst skicka med nakenbilder, visa sig i cam, lämna över personligt för att kunna bevisa att man är tjej. Sen är det även väldigt tidskrävande också, blir väldigt mycket mailande och pysslande med bilder osv. Särskilt mailandet tar tid, för varje sålt par så får man räkna med att man får svara på 10 mail från folk som tillslut aldrig köper. Att få mail av intresserade är som sagt inte svårt alls, det får man i överflöd. Men tyvärr är inte fler än kanske max 10% av dessa seriösa kunder. Misstänker att väldigt många är kåta och surfar, skriver mail, sen går de och runkar och då är de inte längre sugna.
Sidor vet jag inte, var ett tag sen jag sålde och sexsidor kommer och går hela tiden. Jag tog betalt på vanligt bankkonto. Men idag finns det väl andra sätt som är mer anonyma men också lite krångligare vilket leder till mer jobb och fler kunder som avbryter affären.