• deede

Sover din katt inne eller ute?

Är lite oense med sambon var katten ska sova, så jag tänkte höra hur ni gör =) 

Miranda 080302 Minnéa 110706
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sover din katt inne eller ute?
  • La Lola

Har ingen katt nu men har haft och den sov inomhus såklart.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Lajkie

Inne eller i soffan på inglasad altan. Han väljer själv.

• Sisisisi

Två av dem sover inne och den tredje sover ute förutom på vintern, då vill han komma in.

• Majken

Har två st katter, den ena sover oftast inne och den andra ute. Dock vill den sistnämnda gärna sova inne under sen höst/vinter.
    Men de har alltid tillgång till vårt isolerade uterum genom kattlucka och har en skön bädd där, samt tillgång till klösbräda och färskt vatten!

• rosyposy

Mina väljer själva. Två av dem sover alltid inne och den tredje sover inne om det är dåligt väder eller för kallt.

• Fragancia

Lite olika, ibland vill de sova ute, särskilt på sommaren, ibland inne. Ibland är de ute på natten och sover inne hela dagen, riktiga nattsuddare

• Rödnäbba

Både inne och ute. Det väljer den själv.

• EnGladPingvin

Nattetid alltid inne. Däremot händer det att de tar sig en tupplur ute i trädgården dagtid. Den ena har, lite till mitt förtret, just nu en favoritplats i en pallkrage där jag har diverse grönsaker och kryddor. Hon luktar persilja när hon kommer därifrån. Den andra sover gärna om vädret tillåter det på en stol på verandan eller i skuggan på en sten på tomten. De får dock bara vara ute dagtid och när vi är hemma så övrig tid sover de alltid inomhus.

Svar på tråden Sover din katt inne eller ute?