• Anonym (Funderar)

Killar: vad har ni för erfarenhet av Viktoria Milan?

Jag är kille 40, bor i en mellanstor stad i Mälardalen. Sugen på att träffa tjejer för sex så jag öppnade konto på vm. Har hittat en hel del intressanta kvinnor där men vill inte slänga en massa pengar i sjön utan att höra lite först. Är det värt besväret/pengarna? Jag gissar att man som tjej blir överöst med killar så det kanske inte ger så mycket utdelning som kille? Vill höra allt ni har att berätta! Vill INTE ha någon debatt för eller emot vm, eller diskussioner om otrohet här. Jag är singel och har rent mjöl i påsen..

• Svar på tråden Killar: vad har ni för erfarenhet av Viktoria Milan?
  • Sthlm27

Om du är singel? Varför väljer du victoria milan? Verkar ju rätt onödigt?

• Anonym (Funderar)

Har kollat in på bc men gillade inte själva sidan. Varför är den bättre?

• Sthlm27

Om du bara är ute efter sex? Där hycklar dom inte lika mycket som på victoria milan... Om du nu inte tänder på att din tjej har en sambo/man som hon är otrogen mot?

• Anonym (VM)

Det går att träffa ngn på VM, jag har träffat 3. Men det är 95% killar så det är mkt jobb. Om du är singel, varför går du inte med i Happy Pancake istället. Där är det drösvis med tjejer och du behöver ju inte lova någon att du vill gifta dig ändå.

• Anonym

Finns mängder med sidor som inte kostar något.

• Motherlover

Testat på några av dessa lustfyllda sidor och kan väl säga att VM ändå höll relativt hög standard. Klickade med en hyffsat läcker norska, vilket ledde till ett hetare möte i en stuga utanför Strömstad..vilket sedan ledde till att hon och hennes sambo gick skilda vägar. That's the game. Jag hade väl också ett förhållande satsat i potten, med den hårfina skillnaden att min trolovade kärlek visste om att jag var ute på äventyr. Fast det är en allvarlig lek när man gör det med känsla. Och man får själv bita ihop när ens egen brud bestämmer sig för att avrunda en afterwork med pinglorna på jobbet, genom att svepa tequila och stupa i någon annan mans säng. Öppet förhållande kallas det av andra. Att tillåta och tillåtas njuta av och med andra. Vissa gånger skär det rätt genom hjärtat, spänningen får pulsen att ruscha och vanligtvis går jag även ingång på min bättre hälfts spontana felsteg. Åter till ämnet så gav Victoria Milan utdelning om och om igen. Jag lyckades också släpa hem jordens bottennapp; ett riktigt vrak. Fattade inte hur jag mitt i lekens hetta kunde hålla min hård. Stod ärligt och funderade bakom kvinnan; hur tänker jag egentligen. ..och självklart blv jag retad av min fri och vår gemensamma tjejpolare på kvällen. Vi skulle käka taccos och kolla film. Det blev taccos och låga buskisskämt. Fast någon gång skall man träffa botten. För dem som inte gjort det; jag avundas er. :)

• Anonym (Funderar)
    Motherlover skrev 2012-09-13 23:01:05 följande:
    Testat på några av dessa lustfyllda sidor och kan väl säga att VM ändå höll relativt hög standard. Klickade med en hyffsat läcker norska, vilket ledde till ett hetare möte i en stuga utanför Strömstad..vilket sedan ledde till att hon och hennes sambo gick skilda vägar. That's the game. Jag hade väl också ett förhållande satsat i potten, med den hårfina skillnaden att min trolovade kärlek visste om att jag var ute på äventyr. Fast det är en allvarlig lek när man gör det med känsla. Och man får själv bita ihop när ens egen brud bestämmer sig för att avrunda en afterwork med pinglorna på jobbet, genom att svepa tequila och stupa i någon annan mans säng. Öppet förhållande kallas det av andra. Att tillåta och tillåtas njuta av och med andra. Vissa gånger skär det rätt genom hjärtat, spänningen får pulsen att ruscha och vanligtvis går jag även ingång på min bättre hälfts spontana felsteg. Åter till ämnet så gav Victoria Milan utdelning om och om igen. Jag lyckades också släpa hem jordens bottennapp; ett riktigt vrak. Fattade inte hur jag mitt i lekens hetta kunde hålla min hård. Stod ärligt och funderade bakom kvinnan; hur tänker jag egentligen. ..och självklart blv jag retad av min fri och vår gemensamma tjejpolare på kvällen. Vi skulle käka taccos och kolla film. Det blev taccos och låga buskisskämt. Fast någon gång skall man träffa botten. För dem som inte gjort det; jag avundas er. :)
    haha! Skrattande
    härlig historia tack.. mm kanske ska kolla happypancake och så. vill ändå ha en viss klass och inte lägga onödigt mycket tid så jag vet inte. vill höra fler erfarenheter.
  • mariaberg90

Testa www.knullsida.se det är en bra sajt med mycket folk och allt fungar bra där. Camfunktionen är mycket bra och jag använder den ofta.

• giftfri

VM är bra, klart trevligare kvinnor än på andra sidor, aldrig blivit bemött dåligt där..

Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
  • elytretee

+1 Victoria Milan - hespac.com/victoriamilanfi.htm Har träffat många kvinnor och även par via sexdatingsiter men, det är helt klart kvinnornas marknad. Har du som man en profil som tydligt uttrycker att du har något att erbjuda annat än "kåt och vill knulla" i både bra bilder och text så nog hittar de dig. 

• Anonym (Olle)

VM fungerar riktigt bra om du formulerar dig attraktivt och ser proper ut.
    Betalar man har man tagit det ett steg extra och det flåsande drägget är bortsorterat.
    Kvinnan som jag hittade var kanon och det hela varade i tre år av makalösa hotellbesök.
    Sen blev det allvar och då tog det slut.

Svar på tråden Killar: vad har ni för erfarenhet av Viktoria Milan?