• knådden

sex vid ägglossning...ingen mens...negativt gravtest???....

hejsan
    vi har en son på snart 7 månader å vi försöker att få ett syskon till honom...
    Nu till det konstiga, vi hade sex varje dag runt ägglossnings tider.....nu har jag ingen mens men negativt test.
    Någon som varit med om detta.? Kan jag testat mig för tidigt??( 4-5 DAGAR ÖVER TIDEN)
    tacksam för svar,,kram kram

P.s Min mens kom tillbaka 4 veckor efter förlossningen och har varit regelbunden...

• Svar på tråden sex vid ägglossning...ingen mens...negativt gravtest???....
  • Pluppen76

Tyvärr har jag varit samma sits och det slutade med att min mens bestämde sig för att vara 3v sen och den är väldigt regenbunden. Stor besvikelse....

• Ankina

Testa igen!!!
    Inte varit med om det, men om du går ner till MVC kan du be dem göra ett test. Det är mer tillförlitligt än det du köper på apoteket, tror jag...
    Känns du gravid???

• knådden

Fy vad tråkigt.....man som vill så gärna .....jag får väl vänta en vecka å se vad som händer....kram

• Cia o krabaten

Kan vara så att du inte fått tillräckligt med hormoner ännu. Testa igen bara och direkt på morgon-urin som innehåller mest.
    Lycka till

• knådden

ankina:
    Jag mår lite illa och har den där molande "mensvärken" som man kan ha i början...Hade lika med sonen....men men ....jag har fått en tid hos mvc på torsdag så vi kan väl hålla tummarna =)

• knådden

cia.... ja nu har jag testat på eftermiddagen kanske inte så smart men var ju så nyfiken hihihi

• Luffarmor

Den som väntar på något "gott" det brukar vara så då man väntar på mens ...då ska det krångla fick själv "sprya" ner mig en extra v ingör vår ivf då mensen inte dök upp.... å då mådde man urk:

• Ankina

Vi håller tummarna här!

Lycka till! Skriv en rad så man får veta hur det gått!

Svar på tråden sex vid ägglossning...ingen mens...negativt gravtest???....