• Anonym (dumpad)

AKUT! Behöver era bästa måbra-filmer!

Jahopp. Så för 3 dagar sedan valde min sambo sedan 5 år tillbaka att dumpa mig från ingenstans (vi har haft det kanon bra tillsammans, förlovade oss för 1 månad sedan) för att han träffat en ny tjej. 
    Idag så flyttade han ut och blev sambo med henne, två kvarter bort.
    Kan också tilläggas att tjejen i fråga är min barndomsvän och FÖRE DETTA vännina. De har haft ett förhållande i snart två år bakom min rygg, fick jag även veta.
    Så nu sitter jag, ensam för första gången på 7 år (kan tilläggas att jag är 24), här i vår (numera min) lägenhet med en flaska vin och en stor fet chokladkaka och behöver muntras upp rejält.
    Fick en impuls och nu vill jag se en riktigt bra feelgood film.
    Ni vet en sådan som man blir varm i hela kroppen av? Som man kommer på sig själv att le genuint under.  
    En sån film!
    Men det är helt blankt i huvudet..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-13 22:16
    Kan även bidra med mina senaste favvisar ifall någon där ute blivit dumpad som jag och behöver återfå lite tro på kärlek och ett gott skratt, eller bara lite livsglädje:

Knocked Up
    Forgetting Sarah Marshall
    The Holiday
    Life as a house
    The ultimate gift
    50/50

Enligt mig är dessa super om man behöver muntras upp.. men nu har jag sett alla inom loppet av 3 dagar.. så vill se någon ny!

• Svar på tråden AKUT! Behöver era bästa måbra-filmer!
  • MLB

Själv brukar jag se Spirit - Stallion of the Cimarron.

• sjusortersapa

Stockholm buggie! Fast den handlar delvis om en avundsjuk flickvän vilket kanske är lite jobbigt. The bucket list? Hoppas du mår bättre snart. Vilken knöl!

• Ermenegildo

Titta vi flyger.

I'm that star up in the sky I'm that mountain peak up high Hey I made it I'm the worlds greatest
  • Hallonet

Först vill jag säga; vilket sjukt fult sätt av de där två... Krya på själen!

Här kommer mina förslag:
    Mina jag och Irene
    Måndag hela veckan

Och dääär dog min hjärna. Hoppas du får fler förslag... Foten i munnen   

• Anonym (dumpad)

fortsätt komma med förslag, tittar på trailers på de ni skrivit för fullt här! Glad

Ja, han visade sig vara en riktig knöl.. hon likaså. Skulle kunna strypa båda två (fast det är ju olagligt så jag låter bli). Näää, ikväll vill jag skita i honom och kära ner mig i en riktig höjdar rulle istället

Svar på tråden AKUT! Behöver era bästa måbra-filmer!