• joliisb

2me los angeles...

nåhon som köpt en 2me los angeles vagn? vad tycker ni? behöver råd om syskonvagn. vill ha så lilla barnet kan åka bakåt och stora framåt. (om han vill) även efter att sittdelarna.är på. att de flesta dubbelvagnar går ha en framåt och en bakåt så länge man har liggdel är jag fult medveten.om. meb vill ha samma möjlighet med sittdel. vilken vagn skulle ni tipsa om då? prisvärd, kvallitet, osv? ska funka även på landet.

• Svar på tråden 2me los angeles...
  • Mamma Classe

Ser att ditt inlägg är ganska gammalt men om du fortf letar effter en bra syskonvagn så kan jag tipsa om babyjogger city select. Vi har haft den sen i augusti och är jättenöjda!

Vi var Intresserade av 2me Los Angeles men den hann inte komma innan lillebror kom. Sen tycker jag att den är för bred, iaf för oss sim vill kunna köra runt i butiker... Det jag har hört om 2me:s barnvagnar är att det varit en del reklamationer.

• buggaloo

Jag är också nyfiken på den här vagnen, det vore roligt att höra från någon som har den. Vi har varit i en affär och skulle titta på den men enligt dem har den sålt slut så fort att de inte ens hade någon inne. Så det måste finnas en del användare nu?!

Vi har mest tänkt ha syskonvagnen som promenadvagn hemma så det har inte så stor betydelse med bredden, ska vi in till stan åker vi båda två och då tar vi nog hellre varsin vagn de enstaka gånger det händer :)
    Visst är det en budgetvagn så den går förmodligen inte jämföra t ex med Emmaljungas nya som jag mer än gärna hade köpt men storebror kommer bli 2 år när småsyskonet kommer så det är svårt att veta hur mycket/länge man kommer använda syskonvagn och därför vore det bra med en lite billigare, alt begagnat men jag vill kunna vända dem åt varsitt håll och det verkar inte finnas så många såna.  

• Tetran

Har testat den i butik nu. Sittdelar är pytteliten. Vagnen känns som om den ska välta. Svår att manövrera.
    Hade ställt in mig på den och blev rejält besviken. Den går helt bort hos mig!

• Mamma Classe

Jag fick också syn på den i butik häromdagen och håller helt med dig Tetran! Jätteliten sittdel och så kändes det som att vagnen skulle välta...

Jag kan inte vara mer nöjd än med city Selecten! En otroligt praktisk vagn där storebror fortf har bra med plats trots att han nu är 3 år!

Buggaloo ang hur länge man anv vagn är det ju olika beroende på vad man vill göra. Men om du vill gå promenader så är det nog rätt länge... Vår store kille är 3 år och anv fortf vagn mycket. Han sover iof alltid i vagnen men även när vi är ute och går är den bra att ha, jag skulle inte vilja vara utan!

• Eleonor86

Jag har en sån vagn och jag är jättenöjd! Jag har en stor 2-åring som både sitter och ligger skönt i den! :) Jag har försökt få den att tippa då jag har läst flera som har samma känsla av det men jag lyckas verkligen inte få den på fel köl! Min vagn känns stabil och rullar väldigt lätt! :)

Svar på tråden 2me los angeles...