• TeamCaz

Zalando

Jag var inne o kikade lite på Zalando.se precis.. Alltså seriöst, skulle inte det vara billigt där..?

Jag var inne på jeans men klickade ut därifrån efter några sidor med extremt dyra jeans.. Sen klickade jag in på skor... Hjo tjena mittbena....

Vad tycker ni om priserna? Är det verkligen så billigt som dom utger sig för att vara på reklamen?

Hahaha.,... Cool

Jag Älskar Min Fina Familj
  • Svar på tråden Zalando
  • MissDust

Har kollat på klänningar och tycker de flesta är billiga!

Va tycker du är billiga jeans?

Själv hitta jag en klänning för 1700 billigt och bra som jag ser de!

• Neeellie

Beror på vad man själv anser vara billigt, men enligt mitt tycke så nej, det är inte billigt. Skulle aldrig slänga ut 1500-2000 på skor eller klädesplagg då den summan för mig täcker mat för en hel månad.

• LillaEmlaan
    Neeellie skrev 2012-09-15 13:23:57 följande:
    Beror på vad man själv anser vara billigt, men enligt mitt tycke så nej, det är inte billigt. Skulle aldrig slänga ut 1500-2000 på skor eller klädesplagg då den summan för mig täcker mat för en hel månad.
    Samma här.
  • MaryCaroline

Har också kikat in Zalando och nej, det är fan inte billigt. Jag tycker faktiskt att det är dyrt, i alla fall om man ska ha någonting som är snyggt. Billigt anser jag priser i stil med H&M, Ellos och Jotex och liknande, det duger gott och väl åt mig... Om man ska ha något snyggt på Zalando får man räkna med att punga ut med mycket pengar. Det som råkar vara billigt är faktiskt ganska fult i mitt tycke...

• Lilith Inanna

Hittade en av mina favoriter Desigual (stavas?) sanslyt dyrt men också en stil jag bara älskar!!

Hittade samma grejer nya på eBay myyyycket billigare, och även om det är pirat skiter jag i det, det är looken jag gillar Flört

Jag skulle aldrig få för mig att köpa en tröja för 1500 osv men jag tror att för de som gillar märkeskläder och tycker det är normalt med jeans för 4000 så är det kanske billigt på Zalando.

• TeamCaz

Ja jag tycker att ett par skor för över fem tusen (tex) är svin-dyrt.
    Själv köper jag skor på sko punkten, ta tre betala för två, kanon O jag kommer undan med tre par skor för 6-800kr.
    Nu var det de dyraste skorna jag tog som ett ex.
    Men dom billigaste var rea - 130kr - kostade originalt 269kr. o det var vanlig tyg-skor, ingen stil alls o inte alls snygga (enligt min smak då).

En klänning för över 1000kr skulle jag aaaldrig ge... Har nog aldrig klart över 500 spänn på ett klädes-plagg Och det var ett par skor.

Tycker med att bra priser är h&m, m.fl

• TeamCaz
    MissDust skrev 2012-09-15 13:16:49 följande:
    Har kollat på klänningar och tycker de flesta är billiga!

Va tycker du är billiga jeans?

Själv hitta jag en klänning för 1700 billigt och bra som jag ser de!
    Nära 2000kr för en klänning :-O
  • Lind a

Klart det är dyrt, det är ju märkesgrejer!!!!

Tänkte mest att ett par skor kanske kostar 2000 på nån affär medan zalando kanske tar 1800 för samma skor.

• Bittermandel

Det finns en funktion man kan använda som sorterar efter pris, jättebra. Visst finns det dyra grejer men också billigare. Köpte fina Benettontoppar i amazing kvalité för 160 kr/styck. Helt ok!

Svar på tråden Zalando